وجود صرف یک بازی سرویس زنده، به ویژه زمانی که صحبت از پشتیبانی مداوم و رضایت بخش پس از انتشار می شود، یا اگر بازی سرویس زنده مورد نظر جمجمه و استخوان ها، می توانید با قیمت پایین خود شرط بندی کنید که شک و تردید فقط قوی تر خواهد شد. این بازی برای رسیدن به نسخه فعلی خود به اندازه کافی با مشکل مواجه شده است و همه چیز از مشکلات توسعه گرفته تا راه اندازی مجدد و تاخیر با مشکل مواجه شده است. بنابراین، آیا میتوانیم دقیقاً ببینیم که یوبیسافت چقدر از بازی پشتیبانی میکند و آن را مانند بازی نگه میدارد؟ پایه بازیکن یک بازی سرویس زنده باید برای توجیه وجود آن ادامه دهد.
در واقع، توسعه دهندگان آن مطمئن هستند که فرمول صحیح را دارند. نون دراوینسکی تهیه کننده ارشد در مصاحبه با Well-Played گفت: جمجمه و استخوان تیم سازنده مطمئن است که “به ساختن آنچه که این بازی را عالی می کند ادامه خواهد داد” و “دوام طولانی” خواهد داشت.
دراوینسکی گفت: “ما به ساختن بر روی چیزهایی که این بازی را عالی میکند، تمرکز کردهایم، تمرکز بر چیزهای خوب مانند محیط، نبرد دریایی، تعهد به بازی مشترک، و داستان عمیق و غنی همراه با اقتصاد و پیشرفت. . «ما احساس میکنیم که مواد لازم برای ایجاد محتوای سرگرمکننده و جذاب را داریم که مردم را به بازگشت نگه میدارد.
“ما به ایجاد تجربیات اضافی با افزودن مداوم به هیئت مدیره، به اصطلاح، ایجاد تجربیات جدید و کار با جامعه برای اصلاح آنها معتقدیم. این چیزی است که ما معتقدیم درست است.”
او در ادامه بر ارزش بازخورد بازیکنان تاکید کرد و آن را به روابط خود با بازیکنان نسبت داد. جمجمه و استخوان ها تیم توسعه در حال حاضر در حال کار با بازیکنان در توسعه است، از جمله از طریق برنامه Insider و بتا، بنابراین آنها در موقعیت خوبی برای تطبیق بازی با آنچه جامعه میخواهند هستند.
لاوینسکی گفت: «ما روی برنامه Insider خود، آزمایش کاربر و نسخههای بتا قبلی سرمایهگذاری کردهایم، که همگی نقاط داده ارزشمندی هستند که به ما کمک میکنند چیزی بسازیم که مردم بخواهند بارها و بارها به آن بازگردند.»
آنچه اخیراً یوبی سافت فاش کرده است جمجمه و استخوان اولین سال پشتیبانی پس از انتشار شامل رویدادهای جهانی جدیدی برای بازیکنان خواهد بود که به دنبال آن و نبرد هستند، از جمله پادشاهان دزدان دریایی و هیولاهای دریایی، در چهار فصل. علاوه بر این، بازی آخر عنوان چند نفره جهان باز نیز به تفصیل ارائه شده است.
باز کردن نسخه بتا جمجمه و استخوان ها از 7 تا 11 فوریه بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.
جمجمه و استخوان ها در 16 فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه می شود.
نویسنده: Shubhankar Parijat