نوبت 10 استودیو Forza Motorsport این یکی از تفرقه انگیزترین عناوین این سری از زمان انتشار آن در اکتبر گذشته بوده است. اگرچه نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان دریافت کرد (بررسی ما را اینجا بخوانید)، طرفداران از اشکالات قابل توجهی مانند صفحه نمایش بارگذاری بی پایان، تراز خودرو و هوش مصنوعی انتقاد کردند.
در یک پیام اجتماعی جدید، کارگردان بازی، اندی بودوین، کارگردان خلاق، کریس اساکی، و تهیهکننده اجرایی ترور لاپمانیس، سه حوزه کلیدی بازخورد را تشریح کردند که با پیشرفت خودرو شروع شد. آنها با اذعان به اینکه این یک “موضوع تفرقه انگیز” است، گفتند: “با نگاهی به بازخوردها، واضح است که در حالی که بسیاری از بازیکنان از سیستم آنچنان که هست لذت می برند، برای بسیاری دیگر، تجربه ارتقای مورد انتظارشان را ارائه نمی دهد.” Forza Motorsport.
“برای رسیدگی به این موضوع، ما در حال بررسی تغییراتی در سیستم هستیم. هدف ما از این تغییرات این است که به مسائلی که بسیاری از مشتاق ترین بازیکنان ما با سیستم دارند رسیدگی کنیم، در حالی که همچنان نحوه لذت بردن آنها از بازی کردن آن را بهبود بخشیم.” برای مردم کار می کند. “ارزیابی صحیح گزینه ها، ایجاد تغییرات لازم در کد و آزمایش کامل آن تغییرات کد” زمان می برد، اما این چیزی است که امسال به ارمغان خواهد آورد. اولویت اصلی تیم.
با توجه به مقررات مسابقه، تیم تشخیص می دهد که “در برخی شرایط آنها همانطور که در نظر گرفته شده کار نمی کنند”. من داستان هایی را شنیده ام که جریمه های متناقض یا غیرموجهی برای مواردی مانند ضرب و شتم عمدی، هل دادن به خارج از مسیر، یا چرخاندن اتومبیل که راننده را از پیست هل می دهد، داده شده است. من همچنین شنیده ام که در حالی که ممکن است برای تصادفات با سرعت بالا جریمه ای وجود نداشته باشد، ممکن است جریمه های سبک برای برخورد با سرعت پایین وجود داشته باشد.
اگر خطایی در حکم FRR وجود داشته باشد، مهم است که همه اطلاعاتی را که میتوانیم در مورد مسابقه جمعآوری کنیم، بنابراین در چند ماه آینده با رقبای موتوراسپرت طولانی مدت کار خواهیم کرد تا «ما قصد داریم مستقیماً تلهمتری جمعآوری کنیم. از آنها.” آنها می توانند این نمونه ها را بگیرند و داده هایی را در اختیار تیم ما قرار دهند تا تنظیماتی را انجام دهند تا FRR دقیق تر و قابل اعتمادتر شود. ما از صبر شما برای بهبود سیستم قدردانی می کنیم. ”
در نهایت، این تیم قصد دارد به رانندگان هوش مصنوعی که به دلیل مواردی مانند ترمز ناگهانی و ترمز ناگهانی مورد انتقاد قرار گرفته اند، رسیدگی کند. “ما در حال مشاهده بازخورد در مورد رفتار رانندگی هوش مصنوعی هستیم: ترمز شدید و کاهش سرعت. عدم شتاب گیری در خروجی ها، ترمز بیش از حد در پیچ های ملایم، پیروی از خط مسابقه خیلی محکم. ما درک می کنیم که چقدر مهم است که هوش مصنوعی منصفانه و رقابتی در صنعت. اولویت اصلی ما در اوایل سال 2024 رسیدگی به هوش مصنوعی بسیار تهاجمی و در عین حال پرداختن به مسائل ذکر شده در بالا خواهد بود. بسیاری از این موارد به طور جدی خود را نشان می دهند و با شروع مسابقه تمیزتر در نوبت 1 روی بازیکنان تأثیر می گذارند.
سه موضوع فوق و موارد دیگر “همیشه” ادامه دارند. این روشهای پیادهسازی «با تمایل به بهبود تجربه بهطور منظم و پیوسته، بدون از دست دادن ثبات و بهگونهای که زمان خرابی را به حداقل میرساند، هدایت میشوند.» این احتمالاً به 10 سالگی میرسد. یعنی ما نمیخواهیم تغییراتی را که ممکن است بر بازی تأثیر منفی بگذارد عجله کنیم. .
Forza Motorsport در Xbox Series X/S و PC موجود است. آخرین بهروزرسانی، هوکنهایم را بهعنوان یک مسیر جدید اضافه کرد، خودروهای نورافکن جدید را به تور معاصر در حالت حرفهای و موارد دیگر اضافه کرد. بیشتر بدانید.
نویسنده: Ravi Sinha