تریلر جدید Final Fantasy 14: Endwalker Patch 6.3 در 10 ژانویه منتشر شد.


اسکوئر انیکس به طور کامل جزئیات مربوط به به‌روزرسانی پچ 6.3 را فاش کرده است. فاینال فانتزی 14: پایان واکر همراه با یک تریلر جدید برای به روز رسانی در طول پخش زنده اخیر Producer. این پچ قرار است به ماموریت های سناریوی اصلی، از جمله مجموعه دوم از سری Endwalker Alliance Raid ادامه دهد. تریلر زیر را ببینید.

پچ 6.3 علاوه بر ادامه داستان اصلی، مجموعه ای از محتوای PVE و PVP را نیز برای بازیکنان ارائه می دهد.این شامل یک آزمایش 8 نفره جدید، یک آزمایش Unreal جدید، یک حمله اتحاد 24 نفره جدید، یک سیاه چال جدید، و یک حمله نهایی جدید برای اختصاصی ترین بازیکنان PVE، بر اساس خون طوفانسری Omega Raid برای انتشار در پچ 6.31 بلافاصله پس از انتشار پچ 6.3 برنامه ریزی شده است.

بسیاری از محتوای جدید نیز برای بازیکنان انفرادی در دسترس خواهد بود، از جمله دنباله Tataru’s Grand Endeavour، Tales of Newfound Adventures، Somehow Further Hildibrand Adventures و غیره. بازیکنان می‌توانند منتظر ماموریت‌های قبیله‌ای Lopolit، Deep Dungeon جدید – Eureka Orthos و بسیاری موارد دیگر باشند. کلام بهشت یک سیاه چال در سیستم پشتیبانی ماموریت بازی.

فاینال فانتزی 14: پایان واکر پچ 6.3 در 10 ژانویه منتشر خواهد شد.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید