کوجیما می‌گوید که مایکروسافت پروژه اعلام‌نشده او را “درک” کرده است، اما ناشران دیگر فکر می‌کنند که او “دیوانه” است.


هیدئو کوجیما و تیمش در کوجیما پروداکشنز کار زیادی روی دست خود دارند. در جوایز بازی، Death Stranding 2 .

در واقع، به گفته کوجیما، بدون مایکروسافت، این پروژه ممکن است هرگز به جلو حرکت نکرده باشد. در مصاحبه اخیر با IGN، او توضیح داد که بازی اسرارآمیز “نیازمند زیرساخت هایی بود که قبلا هرگز مورد نیاز نبود” و افزود که سایر ناشران و شرکت های بزرگ (مانند سونی و گوگل، طبق اطلاعات قبلی) فکر می کنند او “دیوانه است”. زمانی که او این ایده را مطرح کرد. از سوی دیگر، مایکروسافت به نظر می‌رسید که می‌دانست این پروژه چیست و برای تحقق آن چه چیزی لازم است.

کوجیما توضیح می‌دهد: «پروژه‌ای که با مایکروسافت روی آن کار می‌کنیم، پنج یا شش سال است که در ذهن من بوده است. “این پروژه نیاز به زیرساخت هایی داشت که قبلاً مورد نیاز نبود، بنابراین من با شرکت های بزرگ مختلف بحث و سخنرانی داشتم و به نظر می رسید آنها واقعاً فکر می کردند من دیوانه هستم. در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد آنها درک می کنند و اکنون با هم در حال کار روی این موضوع هستند. پروژه، از جمله جنبه فنی.”

البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده است که آن پروژه چه خواهد بود، اما طبق اطلاعات لو رفته، نام آن یک بازی ترسناک خواهد بود. مصرف بیش از حد، با بازی مارگارت کوالی – همچنین در Death Stranding – به عنوان شخصیت اصلی. به تازگی تصاویری از گیم پلی این عنوان نیز به بیرون درز کرده است.

هنوز مشخص نیست جزئیات دقیقی از بازی چه زمانی فاش خواهد شد، اما کوجیما اخیراً گفته است که امیدوار است جزئیات جدیدی را در سال 2023 به اشتراک بگذارد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید