Vampire: The Masquerade – سبک هنری نئو نوآر Bloodlines 2 در جدیدترین دفتر خاطرات توسعه دهنده توضیح داده شده است.


توسعه دهنده The Chinese Room خاطرات توسعه جدیدی را برای RPG آینده منتشر کرده است Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. این دفتر خاطرات توسعه‌دهنده حول سبک هنری نئو نوآر بازی می‌چرخد، با تفسیری از Associate Art Director Ben Matthews.

با استفاده از سبک هنری نئو نوآر، استودیو امیدوار است از تضاد بین نور نئون روشن و سایه‌هایی که ایجاد می‌کند برای ترسیم تصویری از فضای بازی در سیاتل و دوگانگی World of Shadow و World of Shadow استفاده کند. در باره. یه دنیا نور

متیوز در یک دفتر خاطرات توسعه می‌نویسد: «به‌عنوان بزرگ‌تر، ما به دنیایی مدرن و ناآشنا قدم می‌گذاریم و از تمام عناصر بصری نئو نوآر استفاده می‌کنیم تا تصویری از سیاتل را از چشم یک خون‌آشام ترسیم کنیم.» “کنتراست از بسیاری جهات برای این هویت بصری بسیار مهم است. کلاسیک نئو نوآر نور و تاریکی است. ما از این برای تقسیم جهان به دو بخش استفاده می کنیم.”

متیوز در ادامه به این موضوع می پردازد که چگونه سبک نئو نوآر به طراحی بازی اتاق چینی کمک می کند. این استودیو قصد دارد از یک پالت رنگ سردتر برای مناطق تاریک بازی استفاده کند. در مرحله بعد، از رنگ های گرم استفاده کنید تا کنتراست را به جهان بیافزایید و قسمت هایی از جهان را که روشن شده اند، زنده کنید.

اگرچه در سیاتل اتفاق می افتد، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از آنجایی که “` یک کپی در مقیاس 1:1 از یک شهر واقعی نیست، متیوز می گوید که استودیو زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد شهر از طریق Google Earth و همچنین بازدیدهای فیزیکی کرده است. متیوز همچنین به تعدادی الهامات بصری برای بازی اشاره کرد، از جمله مناظر شهری نیکلاس میلر، کار نیکلاس ویندینگ رفن و حتی فیلم‌ها. جان ویک.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید