Remedy Entertainment آلن ویک ۲ هفته آینده منتشر خواهد شد، اما چندین سال است که در حال توسعه بوده است، اصلا اهمیتی ندارد که چقدر طول کشید تا توسعه دهندگان این ایده را سبز کنند. در مقایسه با نسخه قبلی خود، این عنوان یک عنوان ترسناک بقا با سرعتی روشمندتر است. Remedy به دلیل مبارزه با اکتان بالا شناخته شده است. مکس پین به جدیدتر کنترل.
ساختن چیزی آهسته تر، با سرعتی دقیق تر چقدر سخت بود؟ ما با کارگردان بازی، کایل لوری صحبت کردیم. او گفت: ما یک تیم شگفت انگیز از توسعه دهندگان داریم که می دانند چگونه تجارب جنگی سرگرم کننده ایجاد کنند. بنابراین فقط تصمیم گیری برای رفتن به کدام سمت بود. ”
در مقایسه با اولی آلن ویک، رمدی مبارزه را برای “احساس فیزیکی بیشتر” می خواست. ناامید کننده تر است. می خواستیم دشمن را بیشتر نمایان کنیم. از آنجایی که دشمنان به سختی شکست میخورند و برای مدت طولانی روی صفحه میمانند، تأکید بیشتری بر کیفیت انیمیشن و تمام حالتهای بالقوهای داریم که دشمن میتواند از آن عبور کند (آگاه از بازیکن، عدم آگاهی از بازیکن، شکار) نیاز به بیان مناسب بازیکنان و غیره).
دشمنان برای افزایش سختی، اسفنجی تر نمی شوند. لوری گفت که بازیکنان “باید در مورد نحوه استفاده از گلوله ها و منابع خود باهوش تر باشند.” در مقایسه با بازی اول، می توانید با قرار دادن ضربات یا استفاده از اقلام مصرفی خاص، دشمنان را بسیار موثرتر شکست دهید.
آلن ویک ۲ در 27 اکتبر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود. دو شخصیت اصلی به نامهای آلن ویک و ساگا اندرسون وجود دارد و رولی اعتراف کرد که این ویژگی قبل از اینکه حتی تصور شود در کار بود. دو توسعه دهنده پولی در حال توسعه هستند. چشمه های شب و آن خونه کنار دریاچهبا این حال، DLC رایگان نیز پس از راه اندازی ارائه خواهد شد.
نویسنده: Ravi Sinha