Quake 2 Enhanced Edition – آپدیت 1 اکنون در حال پخش است و علاقه مندان به تفنگ ریلی و ناوبری قطب نما را بهبود می بخشد.


id Software و Nightdive Studios Quake 2 Enhanced Edition. یکی از ویژگی های جدید اضافه شده در این ریمستر، قطب نما بهبود یافته است تا هدف بهتری برای پیمایش مکان های مختلف ارائه دهد. Quake 2, Quake 2 64, The Reckoning و Ground Zero.

سایر موارد اضافه شده در کیفیت زندگی عبارتند از اثرات لرزش کنترلر هنگام آسیب، منوی همیشه روشن با نام کمپین، گزینه‌های ذخیره و بارگذاری، و حداکثر محدودیت FPS 1000 برای نرخ فریم بالاتر. این شامل عملکردهایی برای جلوگیری از ناهنجاری‌های موتور می‌شود. اکنون از کلیدها/دکمه های اکشن نیز برای رد شدن از سینما و ارائه صدای غرق شدن “مناسب” برای مدل انتخابی استفاده می شود.

از نظر تغییرات تعادل، Railgun اکنون 100 تا 125 آسیب در هر شلیک وارد می کند. دشمنان دیگر از شلیک از پهلو یا پشت پرهیز نخواهند کرد و برجک ها دیگر آسیب بیشتری در هنگام شلیک کور وارد نمی کنند. حمله اسلم برسرکر نیز باعث کاهش آسیب می شود و می توان با پرش از آن جلوگیری کرد. یادداشت های به روز رسانی کامل را در زیر مشاهده کنید.

QUAKE 2 – به روز رسانی 1 یادداشت های انتشار

بهبود کیفیت زندگی

گیم پلی کلی

  • اضافه شدن اثر لرزش برای کنترل کننده هنگام دریافت آسیب
  • «همیشه اجرا شود» در منوی «گزینه‌های ورودی» بازیابی شده و گزینه‌های جداگانه‌ای برای کنترلرها و کیبوردها اضافه شده است.
  • اکنون منوی ذخیره و بارگذاری نشان می دهد که ذخیره از کدام کمپین است
  • عملکردهای Compass، Drop CTF Tech و Use Grapple اکنون می توانند به عنوان پیوندهای سفارشی از منوی گزینه های ورودی نگاشت شوند.
  • به منوی گزینه‌های گیم‌پلی، کلید تاب زیر آب اضافه شد
  • پنجره‌ای را افزایش داد که پس از لغو انتخاب سلاح یا چرخ موجودی، ورودی ممنوع است تا از ورود تصادفی ظاهر یا حذف تصادفی آیتم/سلاح جلوگیری شود.
  • غیرفعال کردن View Bob در bobbing در منوی گزینه‌های گیم‌پلی باعث می‌شود که سر باب کمتری باقی بماند
    اضافه شدن انیمیشن های تانک گم شده
  • ناوبری هدف قطب نما در مکان های مختلف در Quake II، The Reckoning، Ground Zero و Quake II 64 بهبود یافته است.
  • برای رد شدن از فیلم سینمایی، باید به جای کلید/دکمه، کلید/دکمه اکشن را فشار دهید.
  • هنگام استفاده از FOV های بالاتر، بخش های زنجیره ای اضافی به تیرهای پلاسما و قلاب های گیره اضافه می شود.
  • موارد بهبود یافته که در هنگام بالا رفتن از پله حرکت حرکتی از بین می رود
  • اکنون بر اساس مدل پخش کننده انتخاب شده از صداهای غرق شدن مناسب استفاده می شود.
  • محدود کردن حداکثر FPS به 1000 از اشکالات موتور که می تواند در نرخ فریم بالاتر رخ دهد جلوگیری می کند
  • هنگامی که مسیر پایه تغییر می کند، دایرکتوری ذخیره شده بازی بر دایرکتوری نصب بازی اولویت دارد.

چند نفره

  • اضافه شدن قابلیت بارگیری ذخیره‌های سریع و ذخیره‌های دستی در تعاونی آنلاین بدون بازگشت به لابی
  • اکنون می توان چت ربات را از منوی گزینه های چند نفره غیرفعال کرد
  • اضافه شدن فیلترهای مرورگر مطابقت و قابلیت مرتب‌سازی با پینگ در منوی چند نفره/آنلاین/پیوستن به یک مسابقه.
  • حداکثر تعداد مسابقات نمایش داده شده در منوی چند نفره/آنلاین/پیوستن به یک مسابقه را از 20 به 50 افزایش داد.
  • سرورهای کامل از مسابقات نمایش داده شده در منوی چند نفره/آنلاین/پیوستن به یک مسابقه حذف شدند
  • تغییرات فیزیکی Quake II 64 غیرفعال هنگام بازی نقشه های چند نفره Quake II 64
  • دورترین تخم ریزی به طور پیش فرض در حالت های بازی رقابتی فعال است
  • پیوستن خودکار به تیم اکنون به طور پیش‌فرض در حالت‌های بازی مبتنی بر تیم فعال است
  • محدودیت پرچم پیش‌فرض به 30 افزایش یافت
  • چندین cvar را به عنوان تقلب فعال تنظیم کنید و از استفاده میزبان از آنها در هنگام غیرفعال شدن تقلب جلوگیری کنید
  • Q2CTF2 (مخالفت سنگر) و Q2CTF3 (Smelter) به‌روزرسانی شد تا نسخه‌های اصلی این نقشه‌های Capture the Flag را منعکس کند.
  • اضافه شدن پشتیبانی از رایانه شخصی و کنسول ایکس باکس برای بازی با هم در LAN

تعادل تغییر می کند

گیم پلی کلی

  • خسارت Railgun از 100 به 125 افزایش یافت
  • هیولاها دیگر از شلیک از پهلو یا پشت اجتناب نخواهند کرد
  • تله‌های لجن و گدازه در The Slimy Place و The Frag Pipe اکنون غیرقابل اجتناب هستند
  • برجک ها دیگر در هنگام تیراندازی کور آسیب بیشتری وارد نمی کنند
  • کشتن مغز در حالی که قفسه سینه باز است اکنون همیشه به عنوان یک قتل به حساب می آید
  • هیولاها دیگر بلافاصله پس از تخم ریزی درهای اطراف را باز نمی کنند
    اگر Fixbot از درد خلاص شود، بهبودی خود را متوقف می کند

دیوانه کننده:

  • حمله برسرکر را می توان با پریدن در هنگام اسلم اجتناب کرد.
  • دستورالعمل های بصری برای نشان دادن زمان شارژ شدن پرش Berserker اضافه شده است
  • اضافه شدن 100 میلی‌ثانیه تاخیر قبل از پرش Berserker پس از شارژ کامل
  • آسیب ناشی از حملات اسلم را کاهش می دهد

چند نفره

  • حذف صدای نردبان از چند نفره به دلایل تعادل

رفع اشکال

گیم پلی کلی

  • کاهش اندازه مخروط دید هیولاهایی که در کمین هستند تا برخی مواردی که تله ها به طور تصادفی فعال شده اند را برطرف کنند.
  • پس از جمع آوری مهمات، اگر به صورت دستی خاموش شود، محافظ برق دیگر راه اندازی مجدد نمی شود
  • پس از مرگ بازیکن، پاور آپ ها دیگر پیکاپ های فانتوم را ترک نمی کنند
  • هنگامی که یک سرباز سعی می کرد از حمله فرار علیه هر بازیکنی استفاده کند، سقوط را برطرف کرد



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید