استودیوی بازی سازی بتسدا میدان ستاره ماه گذشته منتشر شد و مورد تحسین منتقدان (بررسی ما را بخوانید) و بازیکنان قرار گرفت. با این حال، با بیش از 1000 سیاره، کشتی سازی گسترده و چندین فعالیت برای اکتشاف، سفر RPG فضایی شما تازه شروع شده است.
در پادکست اخیر Game Maker’s Notebook با مدیر عامل Insomniac Games، تد پرایس، کارگردان تاد هاوارد در مورد اینکه Bethesda چگونه دیدگاه بلندمدتی دارد صحبت کرد. میدان ستاره. همانطور که در ژوئن 2021، پس از اعلام بازی، او دوباره تکرار کرد که این بازی “قرار است برای مدت طولانی بازی شود.”
یکی از چیزهایی که از بازی های قبلی یاد گرفتیم این است. اسکایریم، از جانب افتادن، این است که مردم برای مدت طولانی می خواستند آنها را بازی کنند.بنابراین میدان ستارهعمدی ترین چیز این است که این یک بازی است که مردم برای مدت طولانی انجام می دهند. چگونه می توانیم به آن احساس طبیعی کنیم؟ هرکسی که بازی را انجام داده و کوئست اصلی را تمام کرده باشد، این را میداند.
“اما این یک سوال نیز هست که چه اتفاقی می افتد میدان ستاره مثل 3 ماه بعد؟ شش ماه، یک سال، دو سال، سه سال، چهار سال، پنج سال دیگر چگونه خواهد بود؟ ما یاد گرفتیم که این اتفاق می افتد. پس برای آن آماده باشید، از آن نهایت استفاده را ببرید و آن را در آغوش بگیرید. این کاری است که ما در اینجا انجام می دهیم و در جامعه مودینگ انجام می دهیم. ما آنجا خیلی چیزها یاد گرفتیم. این در مورد ایجاد یک پایگاه خوب از بازی برای همه است. ”
البته از طرف دیگر میدان ستاره در حال حاضر یک مود وجود دارد، اما پشتیبانی کامل از مود تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. در همین حال، Bethesda همچنین در حال کار بر روی سایر ویژگی های درخواستی، از جمله پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، DLSS، نوار لغزنده میدان دید و منوی تنظیم HDR است. همچنین دکمهای وجود دارد که به بازیکنان اجازه میدهد به جای ذخیره کردن غذا و سپس مصرف آن، غذا بخورند.
DLC نیز در حال انجام است، با اولین توسعه فضای متلاشی شده، در نسخه پریمیوم گنجانده شده است. میدان ستاره روی Xbox Series X/S و PC و همچنین Game Pass موجود است و بیش از 10 میلیون بازیکن دارد.
نویسنده: Ravi Sinha