توسعهدهنده EA Motive جزئیاتی را درباره نحوه بازسازی کاتر پلاسما نمادین بازی آینده فاش کرده است. فضای مرده بازسازی به عنوان بخشی از پوشش یک ماهه IGN از بازی، این استودیو می گوید که برش پلاسما همان طور که هست عالی است.
رومن کامپوس اوریولا، مدیر خلاقیت، میگوید: «چه کسی میخواهد دستگاه برش پلاسما را جایگزین کند؟ این دستگاه کاملاً عالی است. شوخی کردم، اما دقیقاً در طول توسعه به این سلاح نزدیک شدیم.
Campos-Oriola یک سلاح نمادین است، فضای مرده فرانشیز از هر نظر. با این حال، استودیو همچنان در حال انجام برخی تغییرات در سلاح است تا حس مدرنتری به آن بدهد.
کامپوس اوریولا می گوید: «ما واقعاً باید از نو شروع می کردیم. “نه فقط گرافیک، [the] انیمیشن فعلی باید با جزئیات بیشتری توضیح داده می شد […] در مورد اینکه واقعا چگونه کار می کند. هر قطعه چیست؟ آن عناصر کوچک در واقع چه کار می کنند؟ چه بعداً در بازی از آن استفاده کنید یا نه، واقعاً باید تعریف میکردید که اگر یک ابزار واقعی باشد چگونه حرکت میکند و چگونه رفتار میکند. “
تغییرات دیگر در برش پلاسما حول یک سیستم ارتقاء جدید می چرخد. هر اسلحه در بازسازی های بعدی شامل قطعات ارتقایی است که به عنوان قطعات فیزیکی جدید به سلاح مورد نظر متصل می شود.اساساً، سیستمی شبیه به آنچه در آن مشاهده می شود، نتیجه می دهد فضای مرده 2 به بازی اول
«یک چیز آوردیم فضای مرده 2 کامپوس-اوریولا میگوید که گسترش کمی یک مفهوم ارتقاء ویژه است. “بنابراین این در واقع یک گره ارتقاء است که طیف گسترده ای از اثرات را بر روی سلاح ها دارد. یکی از این ارتقاها [came] مستقیم از DS2تیراندازی با کاتر پلاسما به این معنی است که اگر آن ارتقا را داشته باشید، اندام دشمنی که شلیک می کنید آتش می گیرد. بنابراین گوشت را می سوزاند و کمی آسیب بیشتری وارد می کند. به همین دلیل است که ما آن تنظیمات و بهبودها را انجام دادیم. “
Campos-Oriola در مورد تغییرات ایجاد شده در سایر سلاح ها صحبت می کند. فضای مردهبه عنوان مثال، تفنگ های پالس، اکنون دارای پرتابگرهای مین مجاورتی به عنوان پرتاب جایگزین هستند. فضای مرده 2 تفنگ پالس
“ما آتش اولیه را روی اکثر سلاح ها نگه می داریم [exactly the same] اریک باپتیزات، کارگردان بازی، میگوید: آنها نمادین هستند و عملکردهای مختلفی در نحوه مبارزه با دشمنان خود دارند. “اما ما [found] بیرون وجود دارد [was] ما میتوانیم جلوتر برویم تا به بازیکنان ابزارهای بیشتری برای کنترل جمعیت بر دشمنانشان بدهیم. و ما می خواستیم به هر سلاح ارزش خودش را بدهیم. “
یکی از بزرگترین تغییراتی که در حال انجام است قطعا تفنگ نیرو است. فورس گان که در اصل سلاحی بود که فقط برای دور کردن دشمنان استفاده می شد، اکنون می تواند یک چاه گرانشی ایجاد کند که دشمنان را به مرکز خود بکشاند. این آسیب مستقیم وارد نمی کند، اما توانایی گروه بندی دشمنان برای حملات مخرب تر از اسلحه های مختلف احتمالا بسیار مفید است.
“چیزی که بسیار جالب است این است که می توان از آنها در ترکیب استفاده کرد. [the gravity well] باپتیزات می گوید، همراه با تمام سلاح های دیگر. خواه شلیک اولیه خود تفنگ نیرو باشد یا تله اسلحه خطی. [placing] تله شما دشمنان را به اینجا می کشاند [with the gravity well] آنها را با پالس تفنگ Proximity Mine ترکیب کنید. اساسا، ایده این بود که ابزار جدیدی ایجاد کنید که به شما امکان میدهد با دشمنان خود بازی کنید و استراتژیهای جدیدی ایجاد کنید. “
تغییرات در این سلاح ها فضای مرده بازسازی در اصل، دشمنان در پاسخ به ضربات سلاح های مختلف بازیکن شروع به پوست اندازی می کنند.
کامپوس اوریولا میگوید: «وقتی با تفنگ نیرو تیراندازی میکنید، همان اسلایر روی باسن او میافتد، و وقتی بلند میشود، واقعاً لاغر است زیرا تمام پوست، چربی و عضلهاش را از دست داده است». “تقریبا چیزی از اسکلت آن مرد باقی نمانده است. شما فکر خواهید کرد، “اوه، او به زودی خواهد مرد.” [revealed]”
بازسازی به فضای مرده قرار است در 27 ژانویه منتشر شود و برای PC، PS5 و Xbox Series X/S عرضه شود.
نویسنده: Shunal Doke