بازی Frictional Games ویدیوی جدیدی منتشر کرده است فراموشی: پناهگاه، قسمت اول مجموعه توسط فرد خلاق اولسون، رهبر خلاق. بخش اول سه جنبه مهم را پوشش می دهد: آزمایش، گزینه های دشواری و قابلیت پخش مجدد. زیر را بررسی کنید.
آزمایش کردن بسیار آسان است زیرا شما را تشویق می کند که از منابع برای اهداف مختلف استفاده کنید. آیا می خواهید بنزین را نزدیک بشکه ای بریزید و آن را آتش بزنید تا منفجر شود؟ بازیکنان نباید منابع را احتکار کنند و از آنها استفاده کنند، بلکه باید به دقت مورد توجه قرار گیرند و هدر نرود.
اولسون همچنین سه گزینه سختی را تأیید کرد: Easy، Normal و Hard. در حالت آسان، ژنراتورها بیشتر می سوزند، سوخت بیشتر دوام می آورد، منابع بیشتری در دسترس است، هیولاها تهاجمی کمتری دارند و یک رمپ ذخیره اضافی ظاهر می شود. نرمال متعادل تر است و می تواند چندین بار در طول مسیر بمیرد.
حالت سخت منابع کمتری دارد، بنابراین باید خلاقیت بیشتری داشته باشید. از زمان راه اندازی دو حالت دیگر به Frictional اضافه شده است. سختی بالاتر Shellshocked و حالت سفارشی که می توانید تنظیمات را خودتان انجام دهید. از نظر قابلیت پخش مجدد، هیچ اسکریپتی برای هیولاها وجود ندارد و آنها به صورت پویا به اقدامات بازیکن مانند راه اندازی تله یا استفاده از چراغ قوه واکنش نشان می دهند.
منابع، کدها و مکانها و آیتمهای داگ تگ با هر مرحله بازی بهطور تصادفی، مکانها و انواع تلهها نیز بهصورت تصادفی انتخاب میشوند. بنابراین، فندک و ماسک گاز احتمالا دیر یا زود پیدا می شود.
فراموشی: پناهگاه در تاریخ 6 ژوئن برای PC، Xbox One، PS4 و Xbox Series X/S و روز اول برای Game Pass منتشر خواهد شد. یک نسخه آزمایشی رایگان در رایانه شخصی شما در دسترس است.
نویسنده: Ravi Sinha