دیوید گیدر به خاطر کارش در تیم نویسندگی BioWare شناخته می شود. عصر اژدها این مجموعه درباره دیالوگ های بازی تولید شده توسط هوش مصنوعی پر سر و صدا بوده و به طور خاص آن را “کم” و “بی روح” می نامد.
گیدر در پاسخ به مقالهای در گاردین در مورد نمایشی از یک بازی با دیالوگهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، گفت که او معتقد است تیمی که با آن کار میکرد میتواند از دیالوگهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در بازیها استفاده کند، اما نتایج همیشه به دست میآمد.
گیدار در یک توییت طولانی درباره این موضوع گفت: “هر بار تیم دور هم جمع می شد و معتقد بود که این امکان پذیر است.” “درست در دسترس. و حتی زمانی که خطوط دستورالعمل توسط دست انسان ترسیم می شد، نتیجه نهایی پس از مونتاژ آنها … هر بار کم رنگ بود.”
گیدار ادامه میدهد که مشکل در خود دیالوگ نیست، بلکه در نسل رویهای کوئستهای بازی است که او آنها را «اشکال *کوئستمانند» توصیف میکند. این ماموریتها بهجای استفاده از روشهای داستانگویی یا طراحی بازی زیاد، به چیزی ساده مانند درخواست از بازیکن برای کشتن دشمنان X Y منجر میشوند.
Gaider محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به عنوان محتوای سطحی توصیف می کند که فقط اصول کاوش را پوشش می دهد و نه بیشتر.
هر بار، تیم با هم متحد شدند تا باور کنند که این امکان پذیر است. در دسترس است. و حتی زمانی که خطوط رویهای توسط دست انسان ترسیم میشد، نتیجه نهایی پس از مونتاژ آنها هر بار بیدرخشش بود. بی روح
– دیوید گیدر (@davidgaider) 29 مه 2023
نویسنده: Shunal Doke