Warhammer 40,000: Darktide به‌روزرسانی Unite را برای ماموریت‌های جدید و لوازم آرایشی قابل درآمد رد می‌کند


توسعه دهنده Fatshark در جریان رویداد Warhammer Skulls اعلام کرد که این یک بازی تیراندازی اول شخص خواهد بود. Warhammer 40,000: Dark Tides به روز رسانی جدید تعداد زیادی محتوا را حذف می کند. این به‌روزرسانی با عنوان «Rejects Unite» شامل ماموریت‌های جدید، دشمنان جدید، به‌روزرسانی‌های فروشگاه درون بازی و لوازم آرایشی قابل درآمد است. یک به روز رسانی در حال حاضر در دسترس است.

محور اصلی به‌روزرسانی Rejects Unite اضافه شدن دو مأموریت جدید است: Archivum Sycorax – Throneside و Ascension Rise 31 – Transit. Archivum Sycorax – Throneside بازیکنان را به اعماق بایگانی و دفاتر اداری زمین پرتاب می کند، در حالی که Ascension Riser 31 – Transit بخشی از اولین ماموریت ریمیکس رویداد اجتماعی بازی است.

از دیگر ویژگی های این آپدیت می توان به اضافه شدن Chaos Spawn به عنوان دشمنی جدید برای مبارزه بازیکنان و امکان کسب تزئینات جدید توسط بازیکنان با انجام بازی اشاره کرد. به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی، بازیکنان می‌توانند نمای موجودی لوازم آرایشی را قفل و باز کنند و به بازیکنان راه بهتری برای پیگیری تمام لوازم آرایشی که به دست آورده‌اند ارائه می‌دهند. فروشگاه پریمیوم بازی نیز با مجموعه جدیدی از اقلام آرایشی به بازی بازگشته است.

Warhammer 40,000: Dark Tides اکنون در رایانه شخصی موجود است. انتشار برنامه ریزی شده Xbox Series X/S پس از اینکه با انتقادهای قابل توجهی برای راه اندازی متزلزل آن مواجه شد، به تعویق افتاد.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید