عنوان PS5 بازی Deviation لغو شد – شایعه


استودیوی Indie Deviation Games نام خود را در سال 2021 به جهانیان فاش کرد و تأیید کرد که در حال کار بر روی یک IP چند نفره جدید برای PS5 و PC با همکاری پلی استیشن است. از آن زمان تاکنون، اطلاعات کمی در مورد بازی در دسترس بوده است، اما گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Deviation در اوایل این ماه با اخراج‌هایی مواجه شد که نشان می‌دهد همه چیز در پشت صحنه استودیو خوب نیست.

اکنون همچنین ادعا شده است که اولین عنوان سازنده PS5 لغو شده است. کالین موریارتی، روزنامه‌نگار در پادکست Sacred Symbols گفت که قبل از عمومی شدن اطلاعات در مورد کاهش مشاغل در Deviation Games شنیده بود و همان منبع گفت که بازی‌های سازنده PS5 نیز لغو شده‌اند. این همچنین با آنچه در یک افشای اخیر ادعا شده بود مطابقت دارد.

موریارتی گفت این امکان وجود دارد که Deviation به نوعی زنده بماند و به پروژه دوم برود، اما به نظر نمی‌رسد که قرارداد مالی یا مشارکت با پلی‌استیشن دیگر روی میز نباشد.

ژانویه گذشته، Deviation Games افتتاح دومین استودیو در کانادا را برای افزایش تولید اولین پروژه خود اعلام کرد. با این حال، در اواخر همان سال، ادعا شد که یکی از بنیانگذاران جیسون بلوندل شرکت را ترک کرد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید