توسعه‌دهنده می‌گوید به‌روزرسانی بعدی Dying Light 2 «حتی ترسناک‌تر» خواهد بود


نور مرگ 2ممکن است این یک بازی ترسناک کامل نباشد، اما در یک دنیای پسا آخرالزمانی مملو از زامبی ها و هیولاهای مرده است، بنابراین وحشت بخش مهمی از تجربه است. و توسعه دهنده Techland به دنبال تقویت بیشتر این جنبه از بازی در به روز رسانی های آینده است.

او در مصاحبه اخیر با The Gamer گفت:نور مرگ 2Timon Sumektala، طراح اصلی، گفت: به‌روزرسانی‌های آتی بازی اکشن RPG جهان باز، که در حال حاضر قصد دارد در اوایل تابستان عرضه شود، بازی را «وحشتناک‌تر» می‌کند و افزودن یک بخش شبانه از بازی، سطح بازی را حتی بیشتر می‌کند. فاش شد.

“وحشت بخش بزرگی از جهان شده است” از نور در حال مرگ این DNA است، بنابراین من آن را به عنوان بخشی از تجربه‌ام در آینده باقی می‌گذارم.» “به روز رسانی بعدی ما که برای اوایل تابستان برنامه ریزی شده است، دقیقاً بر روی این تمرکز خواهد کرد: افزایش تجربه شبانه و ترسناک تر کردن آن. ما می خواهیم یک تجربه ایجاد کنیم. ما قصد داریم همه چیز را با مکانیک های گیم پلی، ترفندهای بصری و ترس های صوتی انجام دهیم. آماده شدن!

با توجه به اینکه چه تعداد از عناوین ترسناک این روزها بسیار موفق بوده اند، و بسیاری از عناوین دیگر هنوز در راه هستند، گفتن این که ترسناک در حال حاضر فوق العاده محبوب است، کمی دست کم گرفته شده است.نور در حال مرگجامعه تقریباً غالباً از چگونگی آن ابراز تأسف می کندنور مرگ 2در مقایسه با مدل قبلی خود فضای شل تری دارد، بنابراین اگر به طور ایده آل اجرا شود، باید یک پیشرفت محبوب باشد.

ماه گذشته Techland نیز به‌روزرسانی Gut Feeling را منتشر کرد.در حال مرگ 2،این پیشرفت‌های مبارزاتی زیادی را به همراه داشت تا بازی خشن‌تر و خشن‌تر شود، اما یک ماه قبل چندین ویژگی گیم‌پلی دیگر، از جمله ترانس‌موگ برنج‌زار را نیز معرفی کرد.نور مرگ 2ما همچنین DLC داستان بعدی را در اواخر امسال داریم.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید