BlizzCon 2023 برای 3 تا 4 نوامبر تنظیم شده است


تابستان 2023 مملو از رویدادهای مهم بازی است، با نمایشگاه پلی استیشن، نمایشگاه بازی ایکس باکس، جشنواره بازی تابستانی و موارد دیگر در هفته‌های آینده برنامه‌ریزی شده است، اما البته برای بقیه سال برنامه‌ریزی‌های بیشتری وجود دارد. من اینجا هستم. . . همانطور که Blizzard Entertainment قبلاً به آن اشاره کرده بود، یکی از آنها BlizzCon خواهد بود.

پس از دو کنسلی در سه سال گذشته، که یکی از آنها فقط یک رویداد آنلاین بود، بلیزارد اعلام کرد که BlizzCon به عنوان یک رویداد فیزیکی در 3 و 4 نوامبر در مرکز کنوانسیون آناهیم بازخواهد گشت. توسعه‌دهنده می‌گوید که جزئیات مربوط به نمایش را در ماه آینده به اشتراک خواهد گذاشت، از جمله اطلاعات بلیط، cosplay و سایر جزئیات مسابقه.

البته، BlizzCon طی سال‌ها شاهد تعدادی از اعلامیه‌های بزرگ از سوی Blizzard Entertainment بوده است، اما به عنوان اولین BlizzCon از سال 2019، انتظار می‌رود که این شرکت در سال جاری نیز اعلامیه‌های بیشتری داشته باشد.

تا زمان نزدیک‌تر شدن رویداد، توسعه‌دهندگان درباره بازی‌های اصلی در دست ساخت صحبت خواهند کرد، از جمله:Diablo 4، Overwatch 2، World of Warcraft، World of Warcraft Classic،ودیابلو جاودانه. باید دید در مورد یک عنوان کاملا جدید نیز خواهیم شنید یا خیر.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید