مشکلات Cyberpunk 2077 به این معنی بود که چند نفره باید از بین می رفت – CD Projekt RED


قبلی Cyberpunk 2077 هنگامی که CD Projekt RED راه اندازی شد، ما در مورد عنوانی چند نفره صحبت کردیم که در همان جهان اتفاق می افتد (طبق گزارش ها جزئیات نیز داده کاوی شده است). پس از انتشار فاجعه بار اولی، مدیر عامل Adam Kiciński سال گذشته فاش کرد که استودیو در حال بررسی مجدد برای انتشار دومی است. در عوض، ما قصد داریم به تدریج برخی از فعالیت های چند نفره را اضافه کنیم. پانک سایبری چه زمانی جادوگر حق امتیاز.

Cyberpunk 2077 فیلیپ وبر، طراح و هماهنگ کننده ارشد کوئست نیز کارگردان داستان بعدی است. جادوگر این بازی جزئیاتی را در اختیار Eurogamer قرار داد که چرا بازی چند نفره هرگز اتفاق نیفتاد. «باید ببینیم اولویت ها چیست. پانک سایبری [after it launched]اولویت این بود که تجربه اصلی برای افرادی اجرا شود که واقعاً وضعیت خوبی دارند.

و اساساً، تغییر در اولویت‌ها به این معنا بود که دیگر پروژه‌های تحقیق و توسعه باید از بین می‌رفتند.» پانک سایبری، می خواستیم خیلی کارها را همزمان انجام دهیم، اما باید تمرکز می کردیم و می گفتیم: “خوب، قسمت مهم چیست؟” بله، ما آن بخش را واقعاً خوب انجام می دهیم.

هنوز چیزهای زیادی برای طرفداران این فرنچایز وجود دارد، از جمله توسعه‌های پولی فانتوم لیبرتی در سال 2023 منتشر شد. Cyberpunk 2077 پس از آن، نسخه بازی سال را به همراه به‌روزرسانی‌های رایگان مانند سیستم پلیس بهبودیافته و نبرد غوغا به شما تعلق می‌گیرد. عاقبت، جبارهمچنین در حال توسعه است و به 350-500 توسعه دهنده نیاز دارد تا تیم اصلی به بوستون منتقل شود.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید