Nayuta Legend of Nayuta: Boundless Trails در 19 سپتامبر برای PS4، PC و Nintendo Switch عرضه می شود.


فالکوم افسانه مسیر بی پایان نایوتا، یک اسپین آف از خط اصلی دنباله این سریال در 19 سپتامبر در آمریکای شمالی و 22 سپتامبر در اروپا و اقیانوسیه منتشر می شود. این بازی برای PS4، Nintendo Switch و PC در دسترس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد داستان، آخرین تریلر زیر را ببینید.

این داستان مبتنی بر اکشن RPG که به طور انحصاری برای پلی استیشن پرتابل در ژاپن در سال 2012 منتشر شد، بر روی نایوتا تمرکز دارد که او با پری نوی ملاقات می کند. این باعث اتفاقی می شود که در آن او جهان های مختلف را با هم کاوش می کند و به دنبال چیزهای دزدیده شده از Noi می گردد. مبارزه در زمان واقعی است، اما داستان مستقل از سایر عناوین Trails است.

NIS آمریکا، افسانه مسیر بی پایان نایوتا پشتیبانی از صدای انگلیسی و ژاپنی تصاویر به صورت HD با پشتیبانی از 60 FPS و تصاویر جدید بازسازی شده است. علاوه بر نسخه های استاندارد و لوکس، نسخه محدود 89.99 دلاری نیز برای پیش خرید از فروشگاه آنلاین NIS America در دسترس است. نسخه Deluxe شامل OST 2 دیسکی، فیگورهای اکریلیک Natuya و Noi، جعبه کلکسیونر، نشانک، کتاب هنری با جلد گالینگور و غیره است.

لطفا منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید. در عین حال، The Legend of Heroes: Trajectory of Dreams در تاریخ 7 جولای برای PS4، PS5، PC و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید