توسعه دهنده اسپین آف Witcher، The Molasses Flood از اخراج کارکنان رنج می برد


توسعه دهنده سیل ملاس جادوگر اسپین آف پروژه سیریوس او در CD Projekt RED اخراج شد. رابرت بیلی، طراح روایت فنی سابق و النور فالک، هنرمند محیط زیست نیز موارد مشابهی را در توییتر فاش کردند. نه توسعه‌دهنده و نه ناشر اطلاعیه رسمی نداده‌اند و تعداد کل اخراج‌ها تایید نشده است.

بیلی که در 12 می اخراج شد، گفت: “من از کاری که تا آخرین روز انجام می دادم لذت بردم و مشتاقانه منتظر ادامه این کار هستم.” با قضاوت بر اساس زمان توئیت او، فالک ممکن است در همان روز اخراج شده باشد و به دنبال فرصت های جدید، ایده آل به عنوان یک هنرمند محیطی برای “بازی های سبک شده” بود.

پس از اولین اطلاعیه از پروژه سیریوس در ماه مارس زمانی که سی دی پراجکت اعلام کرد «اختلاف هزینه‌های متحمل شده در محدوده کار توسعه‌اش» را اعلام کرد، که «بنابراین برای نتایج مالی آن در سه ماهه اول سال 2023 سنگین خواهد بود.» در خبرها بود. هفته گذشته، یک روز قبل از انتظار برای کاهش مشاغل، این شرکت “چارچوب جدید” این پروژه را تایید کرد.

معنای این پروژه برای پروژه و محدوده آن، چه رسد به سیل ملاس، نامشخص است. پروژه سیریوس هنوز تاریخ انتشار یا نام رسمی مشخص نشده است، بنابراین منتظر جزئیات بیشتر باشید تا در ماه های آینده اعلام شود.





نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید