Halo Infinite – به روز رسانی می، Super Fiesta و FPS Counter را به کنسول های Xbox اضافه می کند


343 صنایع است هالو بی نهایت فرود در 10 می.از جمله Super Fiesta Halo 5: Guardian حالت سفارشی بازیکنان را با تجهیزات ارتقا یافته و سلاح‌های منحصربه‌فرد از کمپین تولید می‌کند.

ما همچنین یک شمارنده FPS را به پلتفرم Xbox اضافه می کنیم. این برای اندازه‌گیری عملکرد شما در طول مسابقه خوب است، اما احتمالاً Forgers را مفیدترین می‌دانید زیرا به شما امکان می‌دهد بدانید که آیا عملکرد شما روی نقشه ثابت است یا خیر. شامل اینکه Disruptor ساده شده است. دیگر در طول زمان آسیبی وارد نمی کند و فاصله زنجیر تا بازیکن به نصف کاهش می یابد.

با این حال، دارای ترکیب فوق العاده و افزایش سرعت آتش برای جبران آن است. نارنجک اسپایک نیز کمرنگ شده است. شلیک 16 گلوله فرعی فلشت، اما با کاهش آسیب AoE، شعاع و مسافت سفر. برای جزئیات بیشتر به یادداشت های پچ زیر مراجعه کنید.

در مورد آینده، نشت ها نشان می دهد که 15 نقشه عرصه جدید، دو بوم فورج جدید، حالت های جدید (از جمله بازگشت Firefight) و بسیاری موارد دیگر به زودی ارائه می شود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

ممکن است پیش نمایش را به روز کنم

متعادل کردن جعبه شنی

ما همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای کمک به حفظ وضعیت سندباکس تا شروع فصل 4 داریم.

اخلالگر

به طور کلی، ما می‌خواستیم پیچیدگی این سلاح را کاهش دهیم – در حال حاضر ترکیب فوق‌العاده، آسیب در طول زمان (DOT)، کاهش سرعت اسپارتان، واکنش زنجیره‌ای به سایر بازیکنان و غیره – تا بتواند در نبرد موفق باشد و در عین حال تضمین کند. Disruptor سرعت آتش سوزی و آسیب سوپرترکیب را افزایش می دهد، اما دیگر DOT ایجاد نمی کند و فاصله واکنش زنجیره ای را نصف می کند.

یادداشت توسعه دهنده:

هدف از این تغییر کاهش پیچیدگی نحوه کار اسلحه و تمرکز کاربرد آن بر انفجار و زنجیره شوک Super Combine و همچنین توانایی آن برای آسیب رساندن به بازیکنان مجاور بود. افزایش آسیب مستقیم از سوپرکامبین و افزایش سرعت شلیک (ROF) باعث می شود Disruptor بیشتر شبیه یک تپانچه رزمی با کاربرد ساده باشد.

نقطه تغییر:

  • آسیب به مرور زمان برطرف شد
  • کاهش فاصله زنجیره از 5 واحد جهانی (وو) به 2.5 وو
  • آسیب سوپرکامبین از 60 به 70 افزایش یافت
  • ROF از 4.285 به 5 دور در ثانیه افزایش یافته است

نارنجک سنبله

در تیونینگ فعلی، Spike Grenades آسیب زیادی وارد کرد، اما به دقت Frag Granades یا Plasma Granades نیازی نداشت. برای رفع این مشکل، ما کاری می‌کنیم که Halo Infinite’s Spike Granade بیشتر مطابق با Spike Granade Halo 3 رفتار کند، تعداد فلشت‌ها را افزایش دهد، مخروط انفجار را سفت کند و دامنه آسیب را کاهش دهد.

یادداشت توسعه دهنده:

هدف در اینجا تقویت جهت گیری سنبله بود. این نیاز به دقت دقیق‌تری دارد، اما برای قرارگیری خوب، پاداش بهتری دارد. فلکت‌ها دو برابر می‌شوند، اما دارای برد کوتاه‌تر و مخروط محکم‌تری هستند، بنابراین در جایی که قرار می‌گیرند تمرکز و جهت آسیب می‌بینند. به اندازه پرچم در فضای باز، دور از دشمنان موثر نیست. چسباندن آنها به دیوارهای روبروی دشمنان مجاور بیشترین آسیب ممکن را وارد می کند و اگر بازیکن مستقیماً در مقابل (یا بالای) دیوار باشد، یک ضربه کشنده خواهد بود.

نقطه تغییر:

  • تعداد گلوله های فرعی فلشت رها شده در هنگام انفجار از 8 به 16 افزایش یافت
  • کاهش مسافت سفر Flechette از 5 واحد جهانی (wu) به 3.5wu
  • محدوده آسیب منطقه اثر کاهش یافته (AOE) از 3.2 وو تا 2 وو
  • میزان خسارت AOE از 300 خسارت به 160 آسیب کاهش یافت
  • رفتار پرش برشت را تنظیم کرد تا انحراف کمتری داشته باشد

نارنجک دینامو

مشابه Spike Grenade، ما می‌خواستیم که Dynamo Grenade در طول گیم‌پلی عمدی‌تر استفاده شود. برای انجام این کار، منطقه اثر (AOE) را کاهش داده ایم، فاصله واکنش زنجیره ای را کوتاه کرده ایم، صفت کاهش سرعت حرکت را حذف کرده ایم و پتانسیل آسیب را اندکی افزایش داده ایم.

یادداشت توسعه دهنده:

هدف از این تغییر کاهش وسعت اثر است که مستلزم قرار دادن دقیق تر با پاداش های بالاتر برای ضربه های مستقیم است. تیونینگ های قبلی به دشمنان خارج از منطقه نبرد فوری آسیب وارد می کردند و احساس می کردند که بیش از حد سخاوتمندانه هستند و فرار از آن سخت است. Dynamos به دلیل آسیب زیاد در هر تیک و شعاع کوتاه، تهدید قدرتمندتر و محدودتری ایجاد می کند. از آن‌ها در گوشه‌هایی استفاده کنید که دشمنان نمی‌توانند فرار کنند تا بیشترین آسیب را وارد کنند یا دشمنان را از مسیر خود دور نگه دارید.

نقطه تغییر:

  • فاصله منطقه اثر ضربه (AOE) از 3.5 وو (واحد جهانی) به 2 وو کاهش یافت.
  • کاهش فاصله زنجیره شوک از 5 وو به 2 وو
  • آسیب شوک در هر انفجار از 18 به 21 افزایش یافته است
  • بیحسی حرکتی را از آسیب شوک حذف کرد
  • کاهش زمان تسلیح از 0.65 ثانیه به 0.5 ثانیه
  • کاهش تاخیر بین پالس های آسیب شوک از 0.3 ثانیه تا 0.25 ثانیه
  • هر 2.5 ثانیه یک پالس آسیب ضربه اضافی اضافه می شود

صفحه نمایش کفن

در Ranked Arena، صفحه نمایش کفپوش به روز شده است تا یک بار پس از دریافت شارژ شود.

یادداشت توسعه دهنده:

هدف از این تغییر کاهش تأثیر کلی صفحه نمایش کفن بر بازیکنان ماهر بدون تغییر تأثیر خود تجهیزات بود. این تغییر بازیکنان را وادار می کند تا تصمیمات استراتژیک تری در مورد نحوه استفاده از صفحه نمایش کفپوش بگیرند.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید