Hifi rushیکی از بهترین و بزرگترین سورپرایزهای سال تا کنون.توسعه دهندهشر در دروناستودیو Tango Gameworks تا چندی پیش تا حد زیادی از دسترسی خود بی خبر بود، اما پس از انتشار غافلگیرکننده در ژانویه به سرعت مورد تحسین گسترده منتقدان و بینندگان قرار گرفت و همچنان یکی از بازی های سال باقی مانده است. بازی دارای امتیاز برتر با این حال، به نظر نمی رسد که این موفقیت حیاتی به عملکرد تجاری بازی تبدیل شود.
جف گراب، روزنامهنگار، بر اساس شنیدههایش، در یکی از قسمتهای اخیر پادکست Game Mess Decides (که توسط یکی از کاربران Reddit پیدا شد) گفت: Hifi rushاز انتظارات تجاری داخلی مایکروسافت برای این پروژه کوتاه آمد و نتوانست پول “ضروری” را بدست آورد.
باید تعجب کرد که مایکروسافت چه انتظاراتی از این بازی دارد. Bethesda اوایل سال جاری اعلام کرد که:Hifi rushتوسط بیش از 2 میلیون بازیکن بازی می شود و در واقع این تصور را ایجاد می کند که کاملاً موفق است، به خصوص با توجه به نوع انتشار.
برای بازیای که در همان روز معرفی و منتشر شد، بازاریابی کمی داشت، با یک توسعهدهنده ناشناس وارد یک سبک نسبتاً خاص شد و از روز اول در Game Pass موجود بود، در چه سطحی است؟ درک آن سخت است.عملکرد تجاری مورد انتظار مایکروسافتHifi rushمن هیچ قصدی برای کسب درآمد از معاملات خرد نداشتم.
در بررسی ماHifi rush، به آن نمره 9/10 دادیم. ‘ بازبینی کامل را اینجا بخوانید.
Hifi rushبرای Xbox Series X/S و PC در دسترس است.
نویسنده: Shubhankar Parijat