Diablo 4 تریلر جدیدی دریافت می کند که جادوگران را برجسته می کند


بلیزارد تریلر جدیدی را منتشر کرد دیابلو 4، این بار بر روی شعبده بازان متمرکز شده است. یک تریلر کوتاه نگاهی کوتاه به گیم‌پلی یک سطح از Sorcerer می‌دهد و طلسم‌ها و توانایی‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارد که کلاس می‌تواند در حین غوغا کردن در دنیای Sanctuary از آن استفاده کند.

تریلر عناصر مختلفی را معرفی می کند که جادوگران می توانند از آنها استفاده کنند (رعد و برق، آتش، یخ و غیره) و هر عنصر دارای طلسم ها و توانایی های متفاوتی است.

تریلر The Sorcerer جدیدترین تریلر از سری ویدیوهای منتشر شده برای بازی قبل از انتشار در 6 ژوئن است. این شرکت قبلاً تریلر مشابهی را برای کلاس Rogue نیز منتشر کرده بود.

بلیزارد اخیراً این را فاش کرده است دیابلو 4 بازیکنان فقط یک بار باید آن داستان را بازی کنند. بازی‌های بعدی به بازیکن این امکان را می‌دهد که داستان را رد کند و وارد عمل شود.این استودیو جزئیات دقیقی در مورد نحوه عملکرد آن فاش نکرده است، اما می تواند شبیه حالت ماجراجویی باشد که ما دیده ایم. Diablo 3: Reaper of Souls.

دیابلو 4 در تاریخ 6 ژوئن برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S عرضه می شود. این بازی در تاریخ 20 آوریل به‌روزرسانی جدید توسعه‌دهنده را دریافت می‌کند که جزئیات بیشتری را در مورد محتوای آخر بازی فاش می‌کند.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید