Dying Light Enhanced Edition از 6 تا 13 آوریل در فروشگاه Epic Games رایگان است.


جدیدترین بازی های رایگان فروشگاه Epic Games – عصر سکوت و تونچ – رایگان برای بازیکنان رایانه شخصی تا 6 آوریل. برای دریافت آنها به یک حساب Epic Games و برای دانلود و پخش آنها به Epic Games Launcher نیاز دارید.

بازی های رایگان هفته آینده قبلاً اعلام شده است نسخه پیشرفته Dying Lightاز 6 تا 13 آوریل می توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. بازی محبوب RPG اکشن جهان باز در هاران پس از شیوعی که اکثر جمعیت به زامبی تبدیل می شوند، جریان دارد. این به لطف مکانیک پارکور و مبارزاتش از عناوین مشابه جدا است.

نسخه پیشرفته Dying Light شامل بازی پایه با پیشرفت ها و به روز رسانی های متعدد و توسعه زیر است که مناطق و کالسکه های جدیدی را برای رانندگی اضافه می کند. همچنین شامل Season Pass، Bozak Horde، Crash Test Skin Bundle و Ultimate Survivor Bundle است.

البته، کسانی که آن را در فروشگاه Epic Games ادعا می کنند، یک بسته رایگان شامل Alternator Hammer، Last Hope Weapon، Ratty Skin، Survival Kit Bundle و Blueprints for Deadeye’s Bow نیز دریافت خواهند کرد. برای دریافت آنها، باید حساب Epic Games Store خود را پس از 6 آوریل به Techland GG پیوند دهید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید