Death Stranding 2: در ساحل این یکی از بزرگترین بازی های سال 2025 است و به دنبال پیگیری اصلی اصلی است. با این حال ، Kojima Productions دو پروژه دیگر دارد. تمرکز روی وحشت اود منتشر شده توسط Xbox Game Studios فیزیک کردن، یک IP جدید عمل مخفیانه با سونی.
کارگردان کوجیما خاطرنشان کرد که چگونه هر دو عنوان به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA با موانع توسعه روبرو هستند ، اما به نظر می رسد وی در نگاه اول پنجره ای را ارائه می دهد فیزیک رهاسازی و این راه است.
در توییتر ، دستیار کوجیما ، ترشیما ، کلیپ کوتاهی از وی را برای مصاحبه اخیر از طریق Le Film Français منتشر کرد. Red Kong XIX از Resetera متن را از بخش مورد نظر استخراج کرد و آن را از طریق Deepl ترجمه کرد ، همانطور که توسط Kojima بحث شده است فیزیک کردن من 5-6 سال طول کشیدم.
كوجیما در پاسخ به این سؤال كه آیا او می خواهد یک روز فیلم را کارگردانی كند ، گفت: “بله ، من می خواهم! بعد از اینکه كونامی را با شرایط جدی ترک کردم تا بازی را در یک استودیوی مستقل توسعه دهم ، پیشنهادات زیادی وجود داشت. طرح مرگ 2، وجود دارد فیزیک کردن در حال توسعه 5-6 سال دیگر طول خواهد کشید.
“اما پس از آن ، من در نهایت تصمیم گرفتم که یک فیلم بسازم. من در سینما بزرگ شدم. کارگردان نوعی ادای احترام به آن است. به علاوه ، من سالهاست که ادامه می دهم.
اگر فیزیک کردن اگر تا سال 2030 یا 2031 منتشر شود ، می تواند در پلی استیشن 6 باشد (شایعات چه کسی در حال گسترش است). به هر حال ، زمان زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام نهایی ، داستان ، مکانیک و موارد دیگر وجود دارد.
در ضمن ، به اینجا بروید تا بدانید که چگونه کوجیما آن را در نظر می گیرد Death Stranding 2: در ساحل نسخه به روز شده از Metal Gear Solid 5: Phantom Painبشر نسخه PS5 فقط در تاریخ 26 ژوئن منتشر می شود.
Kojima Hideo Aujourd’hui.
کارگردان امروز کوجیما. pic.twitter.com/v7pogupyso– ayako (لمسی!) (kaizerkunkun) 18 مه 2025
نویسنده: Ravi Sinha