TradFi: 11 کاری که باید هنگام اضافه کردن دارایی های دیجیتال انجام دهید


دارایی‌های دیجیتال می‌توانند فرصت‌های گسترده و ارزشمندی را برای یک سازمان TradFi ارائه دهند که آماده است تا پایه‌های لازم را ایجاد کند.

از آنجایی که گزینه‌های دارایی دیجیتال همچنان مورد توجه و پذیرش سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد، موسسات مالی سنتی ممکن است به فکر اضافه کردن دارایی‌های دیجیتال به پیشنهادات و/یا پرتفوی خود باشند. مانند سایر صنایع، «ایستادن» گزینه‌ای در صنعت مالی نیست و استفاده از پتانسیل دارایی‌های دیجیتال می‌تواند به سازمان‌های TradFi کمک کند تا از یک پایگاه مشتری جدید مشتاق و رو به رشد بهره ببرند. علاوه بر این، افزودن دارایی های دیجیتال می تواند یک سبد سنتی را متنوع کند و از رکود بازار محافظت کند.

با این حال، اگر یک سازمان TradFi به طور کامل برای فرصت‌ها، چالش‌ها و خطرات منحصر به فردی که دارایی‌های دیجیتال به همراه دارد، آماده نباشد، هر مزیتی که با دیده شدن به عنوان یک پذیرنده اولیه نوآوری به دست می‌آید، می‌تواند به سرعت پاک شود. در زیر، 11 عضو حلقه نوآوری کوین تلگراف موارد ضروری را به اشتراک می گذارند که هر سازمان TradFi که دارایی های دیجیتالی را در نظر می گیرد باید برای آنها آماده شود و اینکه چرا این مراحل نباید نادیده گرفته شوند.

بر مدیریت صحیح ریسک تمرکز کنید

نکته مهمی که باید به خاطر داشت نیاز به مدیریت صحیح ریسک است. با توجه به نوسانات بالا و محیط نظارتی منحصر به فرد دارایی های دیجیتال، موسسات TradFi باید ارزیابی ریسک و استراتژی های مدیریتی جامعی داشته باشند. این شامل درک فناوری پشت این دارایی ها، رفتار بازار و پیامدهای قانونی بالقوه است. – تومر وارشاور نونی، کریپتومون

نحوه عملکرد تأیید و تأیید در بلاک چین را بدانید

مفهوم تایید و تایید در بلاک چین ها متفاوت است، به استثنای دارایی های دنیای واقعی مانند ساعت های گران قیمت، جواهرات و موارد دیگری که برای تایید مالکیت و انتقال به توکن های مالکیت دیجیتال اضافه می شوند. از نظر نگهداری سوابق، بلاک چین خود رکوردی است که دائماً به روز و تأیید می شود. هر تراکنش در زنجیره بررسی و ثبت می شود. – زین جفر، زین ونچرز

اجرای پروتکل های جامع امنیت سایبری

حضانت عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود. وقایع سال گذشته ثابت می کند که “نه کلید شما و نه سکه های شما” به اندازه همیشه معتبر است. از آنجایی که متولیان رمزارز شرکتی بیمه شده ممکن است پرهزینه باشند (و هدف مانترای فوق الذکر را شکست دهند)، یک مؤسسه باید در مورد پرسنل خود دقت لازم را انجام دهد و پروتکل های امنیت سایبری قوی، از جمله فایروال، احراز هویت دو عاملی، چند امضایی، ضد وجود داشته باشد. -فیشینگ و موارد دیگر. تحصیل و غیره – تیموتی انکینگ، مدیریت سرمایه دیجیتال

از هنجارها و سیاست های رمزنگاری پیروی کنید

دارایی‌های دیجیتال باید «نقدینگی فرهنگی» را برای مؤسسات TradFi بررسی کنند. درک و پیروی از اصول، شیوه ها و انتظارات جامعه کریپتو مهم است. تمرکززدایی و شفافیت از بازارهای دارایی دیجیتال پشتیبانی می کند. برای به حداکثر رساندن پتانسیل دارایی های دیجیتال، موسسات باید با این هنجارها سازگار شوند، که می تواند تفاوت زیادی با امور مالی سنتی داشته باشد. – آروین خمسه، HELD NFTS

محتوای آموزشی قابل دسترسی ایجاد کنید

وقتی صحبت از دارایی های دیجیتال می شود، آموزش نام بازی است. بخش بزرگی از مخاطبان یک مؤسسه TradFi احتمالاً نسبت به دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال شک دارند یا با آن‌ها ناآشنا هستند. تبلیغات مناسب برای مبتدیان، وبلاگ‌های آموزشی، توضیح‌دهنده‌های موجود در سایت، و ویدیوها به زبانی که مخاطب شما می‌فهمد، می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. – شیراز احمد، شرکای طوفان

شرکا و فناوری را با دقت انتخاب کنید

برای کسب و کارهای سنتی که به دنبال گسترش خدمات خود در اقتصاد دیجیتال هستند، باید در نظر داشت که برخلاف انسان ها، همه نقاط ورود به اکوسیستم برابر نیستند. خرده فروشانی که برای اولین بار وارد بازار می شوند، راهنمایی می خواهند که منطقه را بشناسد و در ارائه راه حل های قابل اعتماد تجربه آزمایش شده داشته باشد. از آنجایی که بانک ها و ارزهای دیجیتال با هم به تکامل خود ادامه می دهند، شرکا و فناوری باید با دقت انتخاب شوند. – الکساندر لوتسکویچ، CEX.IO

حفظ سرمایه را در نظر داشته باشید

مهم‌ترین چیزی که مؤسسات مالی سنتی هنگام نزدیک شدن به دارایی‌های دیجیتال باید در نظر داشته باشند این است که اطمینان حاصل کنند که به دلیل حفظ سرمایه یا شرایط قابل اجتناب، ضرری در کار نیست. حتی اگر مدیری بخواهد در دارایی های پرخطر مانند کریپتو سرمایه گذاری کند، باید این کار را با سودهای قبلی انجام دهد و نه با سرمایه اصلی. – آبیشک سینگ، تشکر شده توسط

کلاس(های) دارایی را که روی آن کار می کنید به وضوح تعریف کنید

از آنجایی که «دارایی دیجیتال» می‌تواند مبهم باشد، مؤسسات باید در تعریف واضح طبقه‌های دارایی که روی آنها کار می‌کنند، آگاه باشند. همانطور که دارایی های دیجیتال مختلف این بازار در حال ظهور را شکل می دهند، آموزش مخاطبان شما نیز بسیار مهم خواهد بود. بخش‌های دارایی دیجیتال زیادی برای درک وجود دارد، مانند دارایی‌های دنیای واقعی، ارزهای دیجیتال، توکن‌ها، توکن‌های غیرقابل تعویض و بسیاری موارد دیگر. – مگان نیولد، بینگ ایکس

برای نوسانات آماده باشید

دارایی های دیجیتال، به ویژه ارزهای دیجیتال، به دلیل نوسانات قیمتی خود شناخته می شوند. موسسات TradFi که به دنبال اضافه کردن دارایی های دیجیتال به پیشنهادات خود هستند، باید برای خطرات ذاتی این نوسانات آماده باشند، که می تواند منجر به نوسانات قابل توجهی در ارزش دارایی ها شود. شیوه های دقیق مدیریت ریسک مهم هستند. – آنتونی جورجیا، شبکه پاستل

پورتفولیوهای ترکیبی را در نظر بگیرید

موسسات TradFi باید پورتفولیوهای ترکیبی را در نظر بگیرند. آنها باید دارایی های سنتی و نوظهور را با هم ترکیب کنند و دارایی های دیجیتال را یکپارچه کنند. این به تغییر ترجیحات مشتری می‌پردازد، نیاز به ارزیابی دقیق ریسک و انطباق دارد، و از تخصص شرکت استفاده می‌کند. این رویکرد مؤسسات را قادر می‌سازد تا از پتانسیل دارایی‌های دیجیتال و در عین حال پاسخگویی به تقاضاهای سرمایه‌گذاری مدرن استفاده کنند. – وینیتا راتی، سیستانگو

سازگاری را در اولویت قرار دهید

ترتیبات Web3 در سراسر جهان بسیار سریعتر از همتایان خود در امور مالی سنتی در حال تکامل هستند. سازمان‌های TradFi باید با کارشناسان انطباق با بلاک چین همکاری کنند تا نه تنها با الزامات قانونی فعلی هماهنگی داشته باشند، بلکه برای تغییرات آتی نیز آماده شوند. – ولفگانگ روکرل، ENT Technologies AG


این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده متشکل از مدیران ارشد و کارشناسان که آینده را از طریق قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری در صنعت فناوری بلاک چین می سازند. نظرات بیان شده لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.


نویسنده: Cointelegraph Innovation Circle

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید