فهرست
- اکوسیستم بلاک چین بازی Oasys ادغام با SBINFT Market را اعلام کرد
- دو نسخه Oasys در بازار SBINFT موجود است
SBINFT Market، زیرمجموعه گروه SBI سنگین وزن فینتک ژاپنی، اکنون از شبکههای بلاک چین L1 و L2 در اکوسیستم Oasys پشتیبانی میکند. انتظار می رود این برنامه مشترک نقش Oasys را در ژاپن، یکی از تاثیرگذارترین هاب Web3 در سراسر جهان، افزایش دهد.
اکوسیستم بلاک چین بازی Oasys ادغام با SBINFT Market را اعلام کرد
پلتفرم بلاک چین مبتنی بر بازی Oasys اعلام کرد که در ادغام با SBINFT Market، بازار پیشرو NFT که توسط شرکت SBINFT، بخشی از گروه SBI غول خدمات مالی مستقر در توکیو اداره می شود، به موفقیت بزرگی دست یافته است.
به عنوان بخشی از همکاری جدید، پروتکل SBINFT Market اکنون از Oasys' Hub Layer (لایه 1) و MCH Verse (لایه 2) پشتیبانی می کند که فراتر از ادغام اولیه با Oasys' HOME Verse است.
این توسعه به این معنی است که کسبوکارها و توسعهدهندگانی که از لایههای بلاک چین Oasys استفاده میکنند، اکنون میتوانند NFTها را در یک بازار تنظیمشده و بسیار معتبر که توسط تیم SBINFT مدیریت میشود، بفروشند.
Daiki Moriyama، مدیر Oasys تأکید میکند که مشارکت جدید دری را به روی فرصتهای بزرگ برای علاقهمندان به GameFi و سازندگان NFT باز میکند:
پشتیبانی SBINFT Market از Oasys Hub-Layer و MCH Verse به طور قابل توجهی اکوسیستم ما را بهبود می بخشد و به کاربران و توسعه دهندگان فرصت های گسترده تری برای کسب درآمد و تعامل در فضای بازی بلاک چین می دهد.
برای اطمینان از بالاترین استانداردها، فقط NFT های هنرمندان مجاز و ارائه دهندگان محتوای وابسته واجد شرایط فهرست شدن هستند. علاوه بر این، این گسترش دسترسی کاربران ژاپنی را بهبود می بخشد و به طور بالقوه تعامل را در این بازار مهم افزایش می دهد.
دو نسخه Oasys در بازار SBINFT موجود است
به لطف Hub Tier و پشتیبانی گسترده از MCH Verse، محتوای انحصاری مانند OASYX، اولین پروژه NFT Oasys، و همچنین عناوین MCH Verse مانند “My Crypto Heroes” و “Chain Colosseum Phoenix” اکنون واجد شرایط ملاقات با SBINFT Corporation خواهند بود. معیارهای غربالگری برای فهرست شدن در بازار SBINFT، مشروط بر اینکه شرایط را برآورده کنند.
مرتبط با
همانطور که قبلاً در U.Today پوشش داده شد، در مارس 2024، بلاک چین بازی Oasys با پلتفرم متقابل شبکه LayerZero و غول توسعه بازی کره ای Com2Us همکاری کرد.
همچنین بسیاری از شرکتهای پیشرو در زمینه بازی را بهعنوان تأییدکننده استخدام کرده است، از جمله SEGA، Ubisoft و Yield Guild Games (YGG).
نویسنده: Vladislav Sopov