مک دونالد هنگ کنگ The Sandbox را برای ایجاد اولین تجربه Web3 خود، McNuggets Land انتخاب کرد.
مک دونالد هنگ کنگ The Sandbox را برای ایجاد McNuggets Land، اولین تجربه Web3، یک دنیای مجازی که به جشن چهلمین سالگرد Chicken McNuggets اختصاص دارد، انتخاب کرد.
این تجربه کاربران را به یک کارخانه مخفی و فروشگاه مجازی همراه با گشت و گذار در تاریخچه اسنک مرغ می برد و به بازیکنان این امکان را می دهد که ماموریت ها را کامل کرده و بازی کنند تا جوایزی مانند نماد SAND که در پلتفرم برای خرید کالاهای مجازی و شخصی سازی آواتارها استفاده می شود، به دست آورند.
کاربران هنگ کنگ همچنین می توانند 365 روز کوپن رایگان Chicken McNuggets برای استفاده در رستوران های زنجیره ای کسب کنند. برای پیوستن به دنیای مجازی، کاربران تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارند.
تجربیات Metaverse در چند سال گذشته به عنوان ابزاری برای استراتژیهای ساخت برند ظاهر شدهاند و شرکتها را قادر میسازد تا محصولات و خدمات را بازیسازی کنند و همچنین برنامههای وفاداری آنلاین ایجاد کنند.
سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی The Sandbox، در بیانیه ای که با Cointelegraph به اشتراک گذاشته شد، گفت که مشارکت با مک دونالد، Sandbox را به “سطح جدیدی” می برد و “آن را به هدف نهایی خود یعنی پذیرش انبوه متاورس نزدیکتر می کند.”
این غول زنجیره ای فست فود در گذشته ابزارهای Web3 را برای جذب مشتری انتخاب کرده است. به عنوان مثال، در سال 2021 مک دونالد چین 188 NFT برای جشن سی و یکمین سالگرد خود در بازار محلی صادر کرد.
مک دونالد اولین برند جهانی نیست که با همکاری با The Sandbox دنیای مجازی را پذیرفته است. Web3 قبلا با 400 شرکت از جمله Warner Music Group، Ubisoft، Gucci، Adidas و همچنین Snoop Dogg، The Smurfs، Care Bears، The Walking Dead و Atari همکاری داشته است.
بورگت در مورد ویژگی اخیرا منتشر شده که به برندها اجازه میدهد تجربیات خود را مستقیماً روی نقشه پلتفرم راهاندازی کنند، گفت: «راهاندازی خود-نشر اکنون به شرکای ما امکان میدهد تا پتانسیل واقعی را درک کنند و با ارائه تجربیات مشتری به همه، از برندهای خود در دنیای متاورز کسب درآمد کنند.
مجله: از هر 10 فروش NFT، 4 مورد جعلی است: یاد بگیرید علائم تجارت شستشو را تشخیص دهید
نویسنده: Ana Paula Pereira