سلب مسئولیت: نظرات بیان شده توسط نویسندگان ما متعلق به خود آنها است و دیدگاه های U.Today را نشان نمی دهد. اطلاعات مالی و بازار ارائه شده در U.Today فقط برای اهداف اطلاعاتی است. U.Today مسئولیتی در قبال خسارات مالی وارد شده در طی معاملات ارزهای دیجیتال ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را با تماس با کارشناسان مالی انجام دهید. ما معتقدیم که تمام محتوا تا تاریخ انتشار دقیق است، اما برخی از پیشنهادات ذکر شده ممکن است دیگر در دسترس نباشند.
بیلی مارکوس، بنیانگذار Dogecoin، پیام مهمی را برای تبلیغ کنندگان در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند X به اشتراک گذاشت. بنیانگذار Dogecoin که به عنوان فعال صوتی X شناخته می شود، دلایل اصلی مسدود کردن تبلیغاتی که در جدول زمانی آنها ظاهر می شود را توسط کاربران فاش کرده است.
مشکل بدافزار
به گفته بنیانگذار Dogecoin، اگر تبلیغکنندگان در وبسایتها عادت به ایجاد پاپآپهای بارگذاری شده با بدافزار و دیگر مزخرفات را متوقف کنند، کاربران کمتر احتمال دارد تبلیغات را مسدود کنند. نظرات او در بحبوحه نگرانی های فزاینده در مورد کلاهبرداری در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند X بیان می شود.
تمامی وبسایت های عزیز
اگر تبلیغات شما بدافزار و دیگر مزخرفات جعلی را معرفی نکند، احتمال اینکه تبلیغات شما را مسدود کنیم کمتر است.
این تقصیر شماست که مردم تبلیغات را مسدود می کنند
— شیبتوشی ناکاموتو (@BillyM2k) 20 مه 2024
مرتبط با
به خصوص در دنیای وب 3، بسیاری از مردم از رسانه های اجتماعی به عنوان کانالی مهم برای ارتباط با کاربران استفاده می کنند و کلاهبرداران اغلب از این موضوع سوء استفاده می کنند. پروژه های رمزنگاری مانند Shiba Inu (SHIB) و Ripple در مناسبت های مختلف به جوامع خود هشدار داده اند که مراقب ادعاهای جعلی در مورد X باشند.
همانطور که بیلی مارکوس اشاره می کند، تبلیغ کنندگان مسئول مسدود کردن تبلیغات توسط کاربران هستند. کاربرانی که به پست بنیانگذار Dogecoin واکنش نشان دادند، اظهار داشتند که برای پروژهها، وبسایتها یا تبلیغکنندگان مفیدتر است که به بیان حقیقت در مورد پیشنهادات خود ادامه دهند.
کاربران همیشه باید از خود محافظت کنند، به خصوص در اکوسیستم رمزنگاری که یک کلیک بر روی رسانه های اجتماعی می تواند منجر به تخلیه حساب شود.
حل کلاهبرداری در کریپتو
با تکامل اکوسیستم ارز دیجیتال، فعالیت های مجرمانه پیچیده تر می شوند. همین هفته گذشته، U.Today گزارش داد که یک نهنگ بیت کوین در مجموع 1155 بیت کوین از دست داده است که آن را به یکی از بزرگترین سرقت های سال 2024 تبدیل کرده است.
در حالی که در چند سال گذشته بسیاری از این کلاهبرداری ها ثبت شده است، همیشه یک استراتژی برای مبارزه با این کلاهبرداری های بی پایان وجود داشته است. این به افزایش آگاهی اجتماعی بستگی دارد.
مرتبط با
در کنار احساسات منظم مدیران شیبا اینو و ریپل، چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو نیز اخیراً به این روند پیوسته است و نقش کلی AI Deepfakes را روشن می کند. در نتیجه، پیشنهادات خیلی خوب برای واقعی بودن در تبلیغات یک تخلیه بالقوه سرمایه است که باید مراقب آن بود.
نویسنده: Godfrey Benjamin