بدون تبلیغات رمزنگاری در حین سوپر باول


تبلیغات ارز رمزنگاری ، اگرچه این بخش سال گذشته گاو بزرگی را اجرا کرد ، اما سوپر بول امسال وجود نداشت.

این یک تفاوت شدید در مقایسه با 2022 “Crypto Bowl” است که در سال 2021 Bull Run حاکم است ، که تحت سلطه 2021 Bull Run است.

بعداً ، تبلیغات ارزی رمزنگاری در طول رویداد Super Bowl 2023 در میان بازار خرس قانع کننده ناپدید شد که با فروپاشی تغییر FTX بدتر شد.

این بار ، هوش مصنوعی (AI) یک موضوع غالب تبلیغات Super Bowl بود.

کانزاس سیتی Chieffs ، اولین تیم NFT که در سه سوپر کاسه به دست آورد ، نتوانست فیلادلفیا عقاب را شکست دهد.

مگاستار تیلور سویفت ، که از سال 2023 با تراویس کلس بازیکن کانزاس سیتی آزاد شده است ، مشهور دیگری در خانه با سایر افراد مشهور مانند ستاره Maculay Culkin داشت.

رپر کندریک لامار یک نمایش مدار معروف از جمله قطعه DIST را که برنده گرمی شد ، ساخت. سرنا ویلیامز ، افسانه تنیس ، در طول نمایش میهمان غافلگیرکننده بود.


نویسنده: Alex Dovbnya

اشتراک گذاری و حمایت

تصویر امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید