به گفته کوری کلیپستن، مدیرعامل سوان بیت کوین، ETF های بیت کوین جایگزین نقاط ورودی آشفته ای خواهند شد که از سال 2017 توسط کمپین های بازاریابی پر زرق و برق کریپتو لکه دار شده اند.
کوری کلیپستن، مدیر عامل شرکت سوان بیت کوین، پیشنهاد کرد که یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (BTC) استراتژی های بازاریابی پر سر و صدا و پر زرق و برقی را که از سال 2017 به عنوان اولین دروازه ورود به فضای کریپتو برای بسیاری از مردم خدمت کرده اند، از بین می برد.
در مصاحبه اخیر با بلومبرگ در تاریخ 1 دسامبر، کلیپستن تکرار کرد که ETFهای بیت کوین در زمانی که توسط طرح های بازاریابی ارزهای دیجیتال با بودجه خوب آلوده شده اند، یک ورود جایگزین به بازار ارائه می دهند، که همه آنها مشروعیت ثابت نکرده اند.
در شش سال از 2017 تا 2023، بالای قیف افرادی که به دنبال ورود به بیتکوین هستند، بسیار پر سر و صدا بوده است، که توسط تمام طرحهای بازاریابی رمزنگاری 50 میلیارد دلاری با سرمایهگذاری خطرپذیر که اساساً سعی در بازاریابی و تخلیه توکنهای رمزنگاری دارند، آلوده شده است. “
او در ادامه توضیح داد که یک ETF مشابه یک IOU برای محصول عمل می کند و آن را از یک جایگزین مبتنی بر معاملات آتی متمایز می کند.
او گفت: «من فکر میکنم این یک قیف عالی برای مردم است تا وارد بیتکوین شوند و سپس کمی عمیقتر بگردند و آن را کشف کنند و مقدار بیشتری از آن را نگه دارند.
علاوه بر این، همراستا با دیدگاههای دیگر تحلیلگران رمزارز که «مسیری روشن» را برای تأیید ETF بیتکوین در ژانویه پیشنهاد کردند، کلیپستن خوشبینی مشابهی را ابراز کرد.
«به نظر میرسد این پنجره به 8، 9 یا 10 ژانویه کاهش یافته است.
ادامه مطلب
نویسنده: Ciaran Lyons