راهاندازی ChatGPT در نوامبر سال گذشته شاهد افزایش جستجوهای گوگل برای «AI» بود که بسیار بیشتر از عبارات مرتبط با رمزنگاری بود.
طبق دادههای Google Trends، کاربران گوگل در سال جاری به جای «بیتکوین» یا «کریپتو» به جستجوی هوش مصنوعی (AI) علاقه داشتند.
از سال 2020، علاقه جستجو برای «بیت کوین» و گاهی اوقات «کریپتو» توانسته است از جستجوهای «AI» پیشی بگیرد، اما داده های گوگل نشان می دهد که این وضعیت در آگوست 2022 شروع به تغییر کرده است.
جستجو برای “AI” در نوامبر 2022 آغاز شد، همان ماهی که ChatGPT OpenAI راه اندازی شد، و شکاف بین عبارات جستجوی مرتبط با رمزنگاری از آن زمان حتی بیشتر شده است.
ادامه مطلب
نویسنده: Felix Ng