در میان هشدارها درباره فروش نهنگ BTC، قیمت بیت کوین به 16000 دلار بازگشت


بهبود اندک بیت کوین از پایین ترین سطح دو سال اخیر با ظهور حمایت عمده قیمت بیت کوین در 12000 دلار صورت می گیرد.

بیت کوین (BTC) پس از ثبت پایین ترین سطح در دو سال اخیر تا افتتاحیه وال استریت در 22 نوامبر افزایش یافت.

نمودار کندل استیک ۱ ساعته بیت کوین/دلار آمریکا (Bitstamp). منبع: TradingView

به نظر می رسد دیوار خریدهای روز شکرگزاری 12000 دلار باشد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView به دنبال بیت‌کوین/دلار آمریکا بودند که به قیمت 16000 دلار بازگشت و در Bitstamp به 15480 دلار کاهش یافت.

مومنتوم این جفت ارز را قبل از تثبیت به 16189 دلار رساند و 3.7 درصد نسبت به پایین ترین سطح روزانه افزایش یافت.

گفتگو میان تحلیلگران به خانواده گروه ارز دیجیتال (DCG) از جمله Grayscale که در مرکز شایعات در مورد پیامدهای صرافی از بین رفته FTX بوده است، گره خورده است.

برای نظارت بر شاخص‌های مواد منبع، یک پیشنهاد 12000 دلاری «مترسک» می‌تواند چیزی باشد که در نهایت از بازار محافظت می‌کند، اگر تسلیم بزرگی در طول دوره تعطیلات شکرگزاری رخ دهد.

او در مورد پست CryptoQuant اظهار داشت: “نقد نقدینگی پیشنهادی BTC بین اینجا و 12000 دلار بیش از 300 میلیون دلار است.” کمک می کند مارتون.

«این دیوار خرید جدید 70 میلیون دلاری می‌تواند مترسکی برای هفته تعطیلات باشد، می‌تواند در مورد حدس و گمان در مورد اعلام Grayscale یا چیز دیگری باشد. صرف نظر از این، ما همیشه مراقب دیوارهای جدید خرید چربی هستیم.

داده های دفتر سفارش BTC/USD (Binance). منبع: Maartunn/ توییتر

Maartunn یک نقشه حرارتی از دفتر سفارش Binance بارگذاری کرده بود که سطوح مختلف معاملات فعال را نشان می داد.

در همین حال، همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، با شروع هفته، اهداف نزولی برای BTC/USD بیشتر روی 14000 دلار یا کمتر متمرکز شده بود.

دارندگان بیت کوین فشار را احساس می کنند

سایر نگرانی های رو به رشد بر روی دارندگان بلندمدت (LTHs) بیت کوین متمرکز بود.

مطالب مرتبط: سهام ARK Invest توسط Cathie Wood، GBTC و Coinbase با رسیدن به پایین ترین سطح خود، بیشتر در معرض بیت کوین قرار می گیرند.

شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode در آخرین خبرنامه هفتگی خود “The Week On-Chain” هشدار داد که “هزینه‌های غیرضروری” از دست‌های قدیمی در حال افزایش است.

عرضه آنها پس از FTX به میزان 84560 بیت کوین کاهش یافته است و این یکی از قابل توجه ترین کاهش ها در سال گذشته باقی مانده است.» وی افزود که این کاهش «هنوز ادامه دارد».

به همین ترتیب، نهنگ‌ها، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران بیت‌کوین، نیز پول خالص را در بازار توزیع می‌کردند، این در حالی است که داده‌های قبلی نشان می‌داد که برخی از دارایی‌ها در حال حاضر شروع به خرید کرده‌اند.

Glassnode افزود: “گروه نهنگ در حال حاضر در حالت توزیع خالص است و بین 5000 تا 7000 BTC اضافی را به صرافی ها ارسال می کند.”

در همین حال، پرواز سکه از مبادلات تقریباً همه گروه‌ها در بالاترین حد خود قرار دارد. گردباد سقوط FTX همچنان ادامه دارد و ما خواهیم دید که تزلزل در اعتماد سرمایه گذاران چقدر گسترده است.”

جدول مشروح عرضه بیت کوین که توسط LTH ها نگهداری می شود (نمایش). منبع: Glassnode

دیدگاه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های بیان‌شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و نیازی به بازتاب یا ارائه دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.




نویسنده: William Suberg

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید