متریک قیمت BTC که بزرگترین ترمز روند صعودی بیت کوین را در 23000 دلار نشان می دهد


داده ها نشان می دهد که عملکرد ژانویه بیت کوین جرقه ای را برانگیخت که قبل از شروع هر بازار صعودی کلان رخ می دهد.

معیار کمی شناخته شده قیمت بیت کوین (BTC) نشان دهنده یک روند صعودی جدید است و هرگز اشتباه نبوده است.

پسندیدن ثبت شده است نوسان ساز ویلیامز %R که در 8 فوریه توسط تحلیلگر ارشد بازار Cubic Analytics اعلام شد، برای اولین بار از ماه می 2022 از منطقه پایینی خارج شده است.

تحلیلگر: انتقال نوسانگر “یک نشانه عالی” است

بیت کوین که در ژانویه 40 درصد رشد کرد و همچنان بالاتر بود، سیگنال های شکست را در شاخص های مختلف زنجیره ای ایجاد کرده است.

برخی از تحلیلگران محتاط هستند و ترجیح می دهند منتظر بمانند و ببینند آیا بهبود شرایط ادامه دارد یا خیر، اما برای فرانزن داده های نوسانگر %R ویلیامز بسیار جالب است.

ویلیامز %R یک نوسانگر مومنتوم است که میزان نزدیکی جفت بیت کوین/دلار آمریکا به اوج یا پایین‌ترین حد اخیر خود را اندازه‌گیری می‌کند. از نوسانگرهای مومنتوم برای سنجش قدرت روند قیمت استفاده می شود و عملکرد ژانویه بیت کوین آن را به یک مورد آزمایش اولیه تبدیل کرده است.

نوسان ساز 12 ماهه ویلیامز% R بیت کوین از آستانه فروش بیش از حد در پایان ماه ژانویه گذشته است! فرانزن در قسمتی از یک تاپیک ویژه توییتر نوشت.

از نظر تاریخی، خروج از کران پایین دو چیز را نشان می‌دهد: 1. پایین‌ترین چرخه رسیده است. 2. بازار خرسی به پایان رسیده است.

وی ضمن اذعان به اینکه گاوبازی تضمینی نیست، افزود که این پدیده “یک نشانه بزرگ” است.

با این حال، نمودار همراه همبستگی تنگاتنگی را بین چنین عبور از آستانه %R ویلیامز و رفتار بلندمدت قیمت بیت کوین متعاقب آن نشان داد.

به عنوان مثال، آخرین مورد در آوریل 2019 آمد و BTC/USD سفر خود را از پایین ترین سطح بازار نزولی آغاز کرد تا در نوامبر 2021 به بالاترین حد خود برسد.

در همین حال، یک “هشدار” به شکل تغییر بازه های زمانی برای ویلیامز %R ارائه می شود. فرانزن گفت، تنها تکرار 12 ماهه این متریک صعودی است و نسخه 18 ماهه “اشباع فروش” است.

او افزود: “اگر این > بیش از فروش بیش از حد باشد، به وضعیت صعودی می‌افزاید.”

BTC/USD با نمودار مشروح با نوسانگر ویلیامز %R. منبع: Caleb Franzen/ توییتر

نشانه های تولد دوباره بیت کوین شدید و سریع در حال آمدن هستند

فرانزن تنها نیست که ایمان خود را در مورد قیمت فعلی BTC حفظ کند.

مطالب مرتبط: سالگرد بیت کوین مبارک، تسلا – شرکت ایلان ماسک هنوز 9.7 هزار بیت کوین دارد

در آخر هفته، معامله گر محبوب Credible Crypto وضعیت موجود را «همانند» اولین عرضه بیت کوین در اواخر سال 2020 توصیف کرد، که شاهد آن بود که بالاترین رکورد قبل از سال 2017 را پشت سر گذاشت.

نشانه‌های دلگرم‌کننده نیز از منابع کلان اقتصادی، به‌ویژه فدرال رزرو، و رویدادهای داخلی مانند رویداد “صلیب طلایی” که مدت‌ها منتظرش بود در نمودار روزانه به دست آمد.

در همین حال، ژانویه شاهد یک جریان نقدی نهادی مجدد به بیت کوین بود که بیشتر منابع را گرفت زیرا سرمایه گذاران از بسیاری از محصولات آلت کوین دور شدند. در آخرین هفته از ماه، ورودی های هفتگی به بالاترین سطح هفت ماهه رسیدند.

دیدگاه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های بیان‌شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و نیازی به بازتاب یا ارائه دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.




نویسنده: William Suberg

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید