بایننس فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز Web3 را با BNB Greenfield بررسی می کند


شبکه آزمایشی زیرساخت پیشنهادی Web3، ایجاد شده توسط تیم اصلی BNB Chain، توسط تیم‌های توسعه‌دهنده انجمن از خدمات وب آمازون، NodeReal و Blockdaemon پشتیبانی می‌شود.

BNB Chain، یک پلتفرم بلاک چین که توسط صرافی رمزارز بایننس راه اندازی شده است، علاقه خود را برای ایجاد یک زیرساخت Web3 مبتنی بر بلاک چین در وایت پیپر جدید BNB Greenfield ابراز کرده است.

وایت پیپر آن را به عنوان یک زیرساخت ذخیره سازی غیرمتمرکز در زنجیره BNB توضیح می دهد که به کاربران و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) امکان می دهد مالکیت کامل داده ها را در دست بگیرند. موارد استفاده بالقوه شامل میزبانی وب سایت، فضای ابری شخصی و ذخیره سازی داده، انتشار و غیره است

شبکه آزمایشی زیرساخت پیشنهادی Web3، ایجاد شده توسط تیم اصلی BNB Chain، توسط تیم‌های توسعه‌دهنده انجمن از خدمات وب آمازون، NodeReal و Blockdaemon پشتیبانی می‌شود. BNB Greenfield به عنوان یک سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز با ادغام قراردادهای هوشمند برای برنامه های کاربردی Web3 ساخته می شود که از توکن BNB (BNB) (که قبلاً به عنوان بایننس کوین شناخته می شد) استفاده می کند.

ویکتور جنین، معمار ارشد راه حل در زنجیره BNB، با به اشتراک گذاشتن هدف پشت ابتکار پیش رو، اعلام کرد که قصد دارد موضوع جدیدی برای مالکیت و استفاده از داده ها ایجاد کند و افزود:

“BNB Greenfield قابلیت برنامه ریزی را برای مالکیت داده ها و همچنین ایجاد مزایا و فرصت های مالی برای داده های ذخیره شده به ارمغان می آورد.”

کاربران با توکن های BNB و آدرس زنجیره ای BNB می توانند داده ها را در BNB Greenfield ذخیره کنند، مشابه سرویس های ذخیره سازی ابری Web2 مانند DropBox. سایر قابلیت ها شامل استقرار وب سایت ها و ذخیره داده های تاریخی است.

این سیستم همچنین از توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) در ارتباط با قراردادهای هوشمند برای مدیریت مالکیت و اجازه خواندن داده‌های موجود استفاده می‌کند. در backend، BNB Chain برای ذخیره ابرداده های ذخیره سازی استفاده می شود، در حالی که ارائه دهندگان ذخیره سازی شخص ثالث مسئول ذخیره داده ها خواهند بود.

مربوط: بایننس برخی از حساب‌ها را در شکایت بیتزلاتو مسدود می‌کند: «وجوه امن هستند»

تمایل مستمر بایننس برای توسعه محصول اخیراً منجر به مشارکت Mastercard برای راه اندازی یک کارت رمزنگاری پیش پرداخت در آمریکای لاتین شده است.

صرافی کریپتو در 30 ژانویه اعلام کرد که بایننس کارت، صادر شده توسط Dock، یک موسسه پرداخت تحت نظارت بانک مرکزی، در برزیل در دسترس خواهد بود.

این کارت امکان تبدیل بلادرنگ 14 دارایی دیجیتال را به صورت فیات به کریپتو فراهم می کند و مزایایی از جمله تا 8 درصد بازگشت نقدی رمزنگاری در خریدهای واجد شرایط و کارمزد صفر برای برداشت از برخی دستگاه های خودپرداز ارائه می دهد.




نویسنده: Arijit Sarkar

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید