شریک عمومی Pantera می گوید زمان بسیار زیادی برای راه اندازی یک شرکت بلاک چین است


Paul Veradittakit از Pantera Capital معتقد است که اکنون ممکن است زمان خوبی برای ورود کارآفرینان جدید به فضای کریپتو باشد.

با وجود کاهش قیمت کریپتو و ورشکستگی‌های اخیر شرکت‌ها، یکی از سرمایه‌گذاران کلیدی پشت صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز Pantera Capital معتقد است که هرگز زمان بهتری برای راه‌اندازی یک شرکت بلاک چین وجود نداشته است.

شریک مدیریت Pantera Capital، Paul Veradittakit، به عنوان بخشی از ژانویه توضیح داد. در چرخه های قبلی

به طور کلی، “ما درصد بیشتری از استارت آپ ها را می بینیم که با تیم های قوی وارد بازار می شوند – کارآفرینانی از استارت آپ های رمزنگاری تاسیس شده مانند Coinbase، شرکت های فناوری بزرگتر مانند Facebook، Uber، و Square، و موسسات مالی قدیمی مانند JP Morgan. Goldman Sachs.”

بازار همچنان بسیار نزولی است زیرا برخی از شرکت‌ها کاهش می‌یابند و قیمت‌ها مجدداً زمین‌های از دست رفته را به دست می‌آورند، اما Veradittakit معتقد است که هنوز زمان ارزشمندی برای حضور در این فضا وجود دارد و به سرمایه‌گذاری میلیاردها دلاری شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در فضا در نیمه اول سال 2022 اشاره می‌کند. :

طبق تجربه ما، بازارهای نزولی معمولاً زمانی را نشان می‌دهند که سر و صدای کمتر و حواس‌پرتی ناشی از ساخت‌وساز وجود دارد.

Veradittakit گفت: «ما همچنین مشاهده کرده‌ایم که موسسات و کسب‌وکارها بیشتر از همیشه برای همکاری با شرکت‌های بلاک چین برای بهبود تجارت خود باز هستند. گفت.

شریک عمومی همچنین گفت که از آنجایی که مردم سعی می کنند از دارایی های خود در برابر بازیگران بد محافظت کنند، او شاهد تغییر حجم به سمت صرافی های بسیار تنظیم شده و مبادلات غیرمتمرکز مبتنی بر DeFi است که می تواند الهام بخش نسل بعدی برای ورود به فضای کریپتو باشد.

حجم مبادلات غیرمتمرکز در 12 ماه گذشته، یعنی نوامبر، ماه فروپاشی FTX، شاهد افزایش شدید حجم معاملات بوده است. منبع: DeFiLlama

او گفت: “با بررسی دقیق تر در مورد اعتماد و امنیت، ما معتقدیم فرصت هایی برای ابتکارات در زمینه هایی مانند مراقبت از خود، امنیت، بیمه و هویت وجود دارد.”

در همین حال، دن مورهد، مدیر عامل Pantera Capital، دیدگاه صعودی مشابهی را نسبت به فضای کریپتو ابراز کرد و استدلال کرد:

با وجود قیمت‌های پایین، فکر می‌کنم این حوزه در وضعیت بسیار بهتری نسبت به گذشته قرار دارد.»

به گفته مورهد، زیرساخت توسعه‌دهنده «که تقریباً وجود نداشت» از سال 2017 به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

او گفت: «نوشتن سیستم‌های مبتنی بر قرارداد هوشمند اکنون بسیار آسان‌تر از چرخه قبلی است.

مورهد افزود: «هر بخش دیگر از پشته، چه مجموعه‌های آزمایشی یا ابزارهای خودکار برای یافتن اشکالات رایج در قراردادهای هوشمند، به گونه‌ای تکامل یافته است که از Solidity پشتیبانی IDE داشته باشد.»

مربوط: Pantera قصد دارد 1.25 میلیارد دلار برای دومین صندوق بلاک چین جمع آوری کند: گزارش

مورهد همچنین به راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری اشاره می‌کند که کارمزد تراکنش‌های کمتری را به‌عنوان جهشی بزرگ برای فضا فراهم می‌کند، زیرا «صرافی‌های غیرمتمرکز نمی‌توانند با صرافی‌های متمرکز رقابت کنند، اگر کارمزدها خیلی بالا باشد».

پس از فروپاشی FTX و سرایت ناشی از آن در سال 2022، ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) زیادی همچنان در کمین است، اما مورهد معتقد است این صنعت هنوز بسیار پر جنب و جوش است.

“مردم می گفتند “کریپتو مرده است”، اما من هنوز معتقدم که این یکی از بهترین زمان ها برای رفتن به فضا، شروع ساختن چیزی جدی و زمان عالی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است. واقعا تاریک ترین زمان قبل از طلوع آفتاب است.” گفت.




نویسنده: Stephen Katte

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید