15 روشی که شرکت های رمزنگاری می توانند با مشتریان شفاف تر باشند


شفافیت کامل در مورد تراکنش‌ها، پروژه‌ها و فناوری‌ها تنها راهی است که کریپتو می‌تواند به عنوان یک صنعت رشد کند.

در بحبوحه بازار نزولی، آخرین داستانی که صنعت کریپتو می خواست در سرفصل ها ببیند، شکست در FTX بود. این داستانی است که بر بزرگترین تصور منفی عمومی که هنوز در مورد صنعت کریپتو وجود دارد متمرکز است: این که تراکنش‌ها به طور منظم در چشمان عمومی اتفاق نمی‌افتند، به نفع تعداد انگشت شماری از بازیگران بد و به ضرر مشتریان.

عادلانه یا نه، این شهرت منفی کریپتو چیزی است که رهبران و شرکت‌های ارزهای دیجیتال صادقانه باید با آن دست و پنجه نرم کنند، و بهترین راه برای انجام این کار این است که به مشتریان فعلی اطلاع دهیم که در مورد دارایی‌هایی که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند و سرمایه‌گذاران بالقوه چه خبر است. به وضوح پتانسیل ارائه شده توسط صنعت را درک کنید. در زیر، 15 عضو حلقه نوآوری کوین تلگراف درباره راه هایی بحث می کنند که شرکت های رمزنگاری می توانند شفافیت بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کنند.

از دفاتر عمومی و شواهد ذخیره استفاده کنید

شرکت‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال، و همچنین کسب‌وکارهای سنتی که به دنبال مهاجرت Web2 و مدل‌های آن به بلاک چین هستند، باید از دفتر کل عمومی و اثبات ذخیره، همراه با ممیزی‌های مالی داخلی و خارجی به‌طور منظم افشا شده عمومی استفاده کنند. – استیون تالبوت، قهرمان

استفاده از کیف پول های غیر حضانت را تشویق کنید

شرکت‌های رمزنگاری می‌توانند با تشویق و ترویج استفاده از راه‌حل‌های غیرمتمرکز مانند کیف پول‌های غیرقانونی، شفافیت بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کنند. با استفاده از کیف پول‌های غیرقانونی، مشتریان می‌توانند کلیدهای خصوصی خود را کنترل کنند و مالکیت و کنترل کامل بر وجوه خود داشته باشند و خطر سرقت یا کلاهبرداری توسط اشخاص ثالث را کاهش دهند. – Erki Koldits، OÜ PopSpot

از زبان فنی در پیام رسانی خودداری کنید

با بسیاری از روش‌های اصلی برای درگیر کردن مردم در کریپتو، دیگر فقط با متخصصان فناوری صحبت نمی‌کنیم. بنابراین، برای افزایش شفافیت، شرکت‌های رمزنگاری باید در پیام‌های خود از زبان بسیار فنی فراتر بروند تا مخاطبان اصلی بتوانند هر کلمه را به وضوح درک کنند. هر محتوایی باید از زبان ساده ای استفاده کند که حتی مادرم هم بتواند آن را بفهمد. – Ayelet Noff، SlicedBrand

بر هر “رازی” نور بتابان

همه چیز را روشن کنید. مکان جستجو نشده را ترک نکنید. در حال حاضر، مشتریان کریپتو در معرض خطر ورود به آب‌های تیره نظارتی با بازیگران سایه در همه جا هستند. ما باید با ارائه یک پناهگاه امن مخفی، ممیزی منظم و شفافیت کامل به این شجاعت پاداش دهیم. کاربران اولیه کریپتو حداقل سزاوار این هستند. – جائه یانگ، تاسن

داده های انتخاب شده را در زنجیره کشف کنید

از فناوری بلاک چین به طور مستقیم برای اثبات داده های عملیاتی استفاده کنید. توانایی افشای انتخابی داده ها در زنجیره مزیت منحصر به فرد فناوری است که باید برای این منظور استفاده شود. – جو روتس، زنجیر اژدها

به‌روزرسانی‌های منظم پروژه‌ها را ارائه دهید

مدل‌های کسب‌وکار کریپتو در حال تغییر شکل عملیات‌های تجاری جلو و عقب در سراسر جهان هستند. برای افزایش شفافیت برای مشتریان، شرکت‌های رمزنگاری ممکن است هدفشان آموزش این فناوری و ارائه به‌روزرسانی‌ها و گزارش‌های منظم در مورد پروژه‌ها باشد. هر نوآوری متمرکز بر بلاک چین پتانسیل ارائه ارزش تجاری فوق العاده را دارد. افزایش شفافیت تنها به افزایش پذیرش کمک خواهد کرد. – وینیتا راتی، سیستانگو

مجموعه قوانین را در لایه در دسترس بودن داده قرار دهید

در آزمایشگاه Syscoin، ما امور مالی مطابق و غیرمتمرکز را بر اساس یک دفتر کل عمومی و بدون مجوز انجام می دهیم. به جای قرار دادن مجموعه قوانین (غیر مقیاس پذیر) در قرارداد هوشمند، می توانید آنها را در لایه در دسترس بودن داده قرار دهید. این باعث افزایش شفافیت می شود زیرا آنها بر روی زنجیره مهر زمانی گذاشته می شوند و همچنین تضمین می کند که عملیات EVM مطابقت دارند. – Jagdeep Sidhu، بنیاد Syscoin

به جامعه ای بپیوندید که در آن می توانید آینده را متحول کنید. حلقه نوآوری Cointelegraph رهبران فناوری بلاک چین را برای اتصال، همکاری و انتشار گرد هم می آورد. امروز درخواست دهید

ممیزی های مستقل را برنامه ریزی کنید و نتایج را منتشر کنید

مهمتر از همه، شرکت های رمزنگاری باید فرهنگ باز بودن و مسئولیت پذیری را اتخاذ کنند. بهترین راه برای انجام این کار احتمالاً ممیزی منظم و مستقل از شرکت های معتبر است. همه یافته ها، چه خوب و چه بد، باید منتشر شود و تمام اصلاحات اعلام شود. به این ترتیب، شرکت‌های DeFi می‌توانند برخلاف شرکت‌هایی که در بخش مالی هستند، شفافیت رادیکالی را نشان دهند. – باد وایت، تاسن

در مورد نقشه های راه و نقاط عطف توسعه صریح تر باشید

اگرچه شرکت‌ها از نظر فن‌آوری «شفاف» نیستند، اما شرکت‌ها می‌توانند در مورد نقشه‌های راه توسعه و جدول‌های زمانی نقطه عطف با کاربران خود پیشروتر باشند. این امر نه تنها مشتریان را بیشتر مطلع می کند، بلکه صادق بودن در مورد چالش ها و تغییرات جدول زمانی، اعتماد به نفس را در جامعه ایجاد می کند و ناامیدی را کاهش می دهد. – آنتونی جورجیا، شبکه پاستل

تفاوت بین تراکنش های غیرمتمرکز و متمرکز را آموزش دهید

شرکت های ارزهای دیجیتال باید به مردم در مورد تفاوت بین تراکنش های غیرمتمرکز و متمرکز آموزش دهند. مردم هنوز از مشروعیت کریپتو مطمئن نیستند، بنابراین کار و خروجی شرکت‌های مورد اعتماد برای رعایت قوانین و مقررات قانون رازداری بانکی بیش از هر زمان دیگری مهم است. مهم است که انتقال داده شود که کریپتو یک گزینه امن و مطمئن است. – کریس گروشونگ، CoinStructive، Inc.

انتشار گزارش های مالی حسابرسی شده

یکی از راه‌هایی که شرکت‌های رمزارز می‌توانند شفافیت بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کنند، انتشار منظم گزارش‌های مالی حسابرسی شده و انجام ممیزی‌های شخص ثالث منظم از حساب‌ها و سیستم‌های مالی خود است. این می تواند به مشتریان کمک کند تا به سلامت مالی و یکپارچگی شرکت اطمینان داشته باشند، و همچنین به آنها در مورد نحوه مدیریت وجوه خود توجه کنند. – ولفگانگ روکرل، ENT Technologies AG

هش اطلاعات مالی منتشر شده را به یک بلاک چین متعهد کنید

بلاک چین بر پایداری داده ها متکی است. انتشار گزارش های مالی و سپس پردازش هش این اسناد بر روی یک بلاک چین نشان می دهد که شما پشت اظهاراتی که می کنید ایستاده اید. این مسئولیت شما را افزایش می دهد که به طور طبیعی نشان دهنده صداقت است. – آری تراو، XYO

به‌روزرسانی‌های مالی منظم و دقیق را ارسال کنید

یکی از راه‌هایی که شرکت‌های رمزنگاری می‌توانند شفافیت بیشتری را برای مشتریان خود فراهم کنند، ارائه به‌روزرسانی‌های مالی منظم و گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های خود، مانند نحوه استفاده از وجوه، تعداد توکن‌هایی که در حال حاضر در گردش هستند و تعداد تراکنش‌های انجام شده است. . – Theo Sastre-Garau، NFTevening

وجوه مشتری را در 1:1 نگه دارید

بیشتر مشکلات کنونی اکوسیستم رمزنگاری مبتنی بر سرمایه‌گذاری‌هایی است که توسط چند بازیگر بد، اغلب تنها با سرمایه مشتری انجام می‌شود. این امر ورشکستگی آنها را تسریع کرد و زیان های غیرقابل محاسبه را به همراه داشت. با این حال، شرکت‌های رمزنگاری می‌توانند با حفظ وجوه مشتری در قیمومت 1:1 و تنها به خطر انداختن ارزش شرکت، یک حفره موقت برای جلوگیری از تبخیر تراکنش‌های آتی و دارایی‌های کاربر ایجاد کنند. – الکساندر لوتسکویچ، CEX.IO

استیبل کوین های نیمه بازپس گیری شده با دارایی های واقعی تعیین شده

ثبات استیبل کوین تابعی از ادراک و اعتماد عمومی است. مدل الگوریتمی که به طور کامل توسط دارایی های دیجیتال پشتیبانی می شود، به دلیل اتفاقی که برای Terra Luna رخ داد، شروع به از دست دادن اعتماد به نفس خود کرده است. شاید برخی از این سبد باید شامل دارایی های واقعی نمادین مانند املاک و فلزات گرانبها باشد، در حالی که بقیه هنوز باید دیجیتال باشد. – زین جفر، زین ونچرز


این مقاله از طریق حلقه نوآوری Cointelegraph منتشر شده است، یک سازمان بررسی شده از مدیران ارشد و کارشناسان در صنعت فناوری بلاک چین که در حال ساختن آینده با قدرت ارتباطات، همکاری و رهبری فکری هستند. نظرات بیان شده لزوما منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست.

درباره حلقه نوآوری Cointelegraph بیشتر بیاموزید و ببینید آیا واجد شرایط هستید یا خیر.


نویسنده: Cointelegraph Innovation Circle

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید