Huobi به دلیل ریسک معاملات و حجم کم، 33 سکه را در یک روز از فهرست خارج کرد


برخی از توکن ها به دلیل “نقض جدی مقررات” از فهرست خارج شده اند.

بر اساس اطلاعیه مورخ 11 ژانویه، صرافی ارزهای دیجیتال Huobi اعلام کرد که 33 توکن متشکل از ABT، ATP، APN، AST، DIE، DHT، DFA، EDEN، GEAR، HC، INDI، IOI، INV، IRIS، GCOIN را حذف خواهد کرد. کدها ، GOF، KMA، MTA، NAS، OPUL، PEARL، PRIMATE، QASH، SMT، SLC، SKU، SOC، STC، TALK، VALUE، WHALE، WILD و YAM. از تاریخ 16 ژانویه، توکن های ذکر شده در بالا معامله متوقف می شوند و برای همیشه از فهرست حذف می شوند. در اعلام این تصمیم، Huobi نوشت که بیشتر توکن‌ها بخش 17، قانون 1 و بخش 17، قانون 2 قوانین مدیریت توکن Huobi را نقض می‌کنند.

“Huobi این حق را برای خود محفوظ می دارد که بسته به شدت رویداد مطابق با رویدادهای زیر، تجارت را مخفی یا متوقف کند: 1) [Tokens] با اخطار “ST” برچسب گذاری شده است و ظرف 30 روز لغو نمی شود. 2) [Tokens] این نیاز به 50000 دلار در حجم معاملات روزانه را برآورده نمی کند.”

الان رای بدهید!

طبق گفته Huobi، یک هشدار “ST” برای یک توکن بر اساس دنباله‌ای از رویدادهای محرک زیر صادر می‌شود:

  1. تیم‌های پروژه نمی‌توانند گزارش فصلی را به‌موقع به‌روزرسانی کنند یا گزارش‌های شش ماهه را دو بار متوالی طبق برنامه‌ریزی‌شده یا حتی ظرف ۷ روز پس از اطلاع‌رسانی به‌روزرسانی کنند.»
  2. “در طی 15 روز متوالی، هیچ یک از جفت های معاملاتی توکن ها میانگین حجم معاملات روزانه 50000 دلار یا بیشتر از سایر توکن های معادل نداشته اند.”
  3. “در مواردی که علامت “ST” از طریق بررسی، بازرسی منظم، بازرسی ویژه یا بررسی جامع بازرسی در محل ضروری تشخیص داده شود.
  4. سایر شرایط که توسط Huobi به عنوان نقض جدی مقررات شناسایی شده است.

Huobi به طور خاص بیان کرد که HC (Hcash) به دلیل نقض قانون 17، فصل 17 قوانین مدیریت توکن Huobi از فهرست حذف شد. قانون 17 “نقض جدی مقررات یا سایر سناریوهای پرخطر” را بیان می کند. Huobi در حال حاضر از نظر حجم معاملات 24 ساعته در رتبه هفدهم جهان قرار دارد. کوین تلگراف قبلا گزارش داده بود که در میان شایعات اخراج، تردیدها در مورد آینده صرافی در حال افزایش است.


نویسنده: Zhiyuan Sun

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید