صرافی کریپتو OKX دومین مدرک ذخیره را منتشر کرد


گواهی ذخیره صرافی تنها یک ماه پس از انتشار اولین گواهی صادر می شود و هدف آن ترویج شفافیت بیشتر در صنعت کریپتو است.

صرافی کریپتو OKX تنها یک ماه پس از انتشار اولین مدرک، دومین اثبات ذخیره را در وب سایت خود منتشر کرد.

حیدر رفیق، مدیر بازاریابی OKX، در توییتر به اشتراک گذاشت که صرافی ارز دیجیتال متعهد است هر ماه وضعیت ذخیره خود را به اشتراک بگذارد.

Rafique گفت که این اعلامیه همچنین شامل ارائه یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می‌دهد «نسبت‌های ذخیره OKX را برای داده‌های جدید و تاریخی مشاهده کنند، دارایی‌های زنجیره‌ای خود را تأیید کنند، و داده‌های جدید و تاریخی را دانلود کنند.

دومین نرخ اثبات ذخیره OKX 101٪ بیت کوین (BTC)، 103٪ اتر (ETH) و 101٪ از Tether (USDT) است که برای پردازش تمام برداشت های این سکه ها لازم است. گواهی اثبات ذخیره صرافی، که یک ماه پیش منتشر شد، نشان داد که OKX دارای 102٪ USDT و همچنین 102٪ از BTC و ETH برای تسویه همه برداشت ها است.

صرافی امیدوار است که انتشار گزارش‌های اثبات سهام ماهانه به افزایش شفافیت و بازگرداندن اعتماد بین کاربران و صرافی‌های ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی ناگهانی FTX کمک کند.

رفیق به اشتراک گذاشت: «انتشار [proof-of-reserve] نتایج ماهانه تعهد ما را برای رهبری صنعت در مورد شفافیت و اعتماد تقویت می کند.

مربوط: OKX صفحه اثبات ذخیره خود را با دستورالعمل هایی در مورد نحوه حسابرسی ذخایر خود منتشر کرده است.

این اطلاعیه اندکی پس از آن منتشر شد که یکی از مقامات ارشد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به سرمایه گذاران هشدار داد که در مورد اتکا به “اثبات ذخیره” یک شرکت ارز دیجیتال “بسیار محتاط” باشند.

پل مانتر، سرپرست حسابدار ارشد SEC، در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال در 22 دسامبر به اشتراک گذاشت که نتایج این ممیزی ها نشانه ای از رفاه مالی شرکت نیست. به گفته وی، گزارش‌های اثبات محتاطانه صرافی‌ها فاقد اطلاعات کافی برای ذینفعان برای تعیین اینکه آیا شرکت دارایی کافی برای انجام تعهدات خود دارد یا خیر، وجود ندارد.




نویسنده: Judith BannermanQuist

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید