کمیته طلبکاران FTX پل هستینگز LLP را برای مراحل ورشکستگی استخدام می کند: گزارش


پس از ارزیابی چندین شرکت حقوقی، کمیته طلبکاران بدون وثیقه FTX یک مشاور حقوقی انتخاب کرد.

وال استریت ژورنال در دسامبر گزارش داد، کمیته 9 نفره ای که نماینده طلبکاران بی وثیقه صرافی کریپتو FTX شرمسار بود، پس از دریافت پیشنهادات از چندین شرکت حقوقی، یک مشاور حقوقی را انتخاب کردند.

شرکت حقوقی جهانی Paul Hastings LLP برای مراقبت از منافع طلبکاران بدون تضمین در روند ورشکستگی، از جمله میلیون ها مشتری FTX، استخدام شد. به گفته منابع روزنامه، روند انتخاب مشاور مالی نیز ادامه دارد.

کمیته طلبکاران FTX توسط وزارت دادگستری ایالات متحده در دسامبر منصوب شد. اعضای آن شامل شرکت‌هایی در صنعت ارزهای دیجیتال مانند Pulsar Global، Coincident Capital International و Wintermute Asia هستند.

FTX مسئول پرداخت هزینه های حقوقی مربوط به مراحل ورشکستگی است که مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد.

پل هستینگز در سال 1951 در ایالات متحده تاسیس شد و طبق وب سایت او دارای دفاتری در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین با بیش از 450 وکیل شرکتی است.

به گزارش ژورنال، انتظار می رود مدیریت جدید FTX در ماه ژانویه در دادگاه حاضر شود. برخی از واحدهای تجاری مانند Embed Financial Technologies، LedgerX، FTX Japan و FTX Europe در حال حاضر در فروش هستند.

مرتبط: اشخاص ثالث می توانند وجوه FTX را مستقیماً به مشتریان برگردانند: شرکت حقوقی

روزی که گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX و کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research به اتهامات کلاهبرداری فدرال اعتراف کردند، مشتریان ناامن به شرکت حقوقی گوش دادند. علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) الیسون و وانگ را به دلیل نقش آنها در یک “طرح چند ساله برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران سهام در FTX” متهم کرده است. SEC همچنین در حال بررسی سایر موارد نقض قوانین اوراق بهادار و سایر افراد و سازمان‌های دخیل در سوء رفتار است.

مدیر عامل سابق صرافی، سام بنکمن-فرید، پس از سقوط FTX نزدیک به 40 روز پیش، تحت نظارت اداره تحقیقات فدرال (FBI) در حال توسعه سریع بود. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بانکمن-فرید برای 250 میلیون دلار اوراق قرضه وثیقه گذاشته شد.

Bankman-Fried به کلاهبرداری الکترونیکی، توطئه پولشویی، توطئه کلاهبرداری الکترونیکی، کلاهبرداری از کالاها و اوراق بهادار، و تخلفات مالی کمپین متهم است. در صورت محکوم شدن به تمامی جرایم، ممکن است به ۱۱۵ سال زندان محکوم شود.

به اتهام نقض قوانین کالا و کلاهبرداری از سرمایه گذاران، مؤسس FTX با اتهامات اضافی توسط کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار مواجه است.


نویسنده: Ana Paula Pereira

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید