گزارش: SBF در زندان باهامیا تحت درمان ویژه قرار می گیرد


سام بنکمن-فرید در بیمارستانی نگهداری می شد که طبق گزارش ها به آب جاری، توالت، تلویزیون و غذای گیاهی دسترسی داشت.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX که در زندان بدنام فاکس هیل در ناسائو، باهاما، در جریان تحقیقات در مورد سقوط بازار سهام زندانی بود، تجربه متفاوتی نسبت به بسیاری از زندانیان دیگر داشت.

به گزارش فایننشال تایمز، بنکمن-فرید در بیمارستانی نگهداری می شد که در آنجا به توالت، آب لوله کشی، تلویزیون، روزنامه های محلی، جدول کلمات متقاطع و بسیاری از امتیازات دیگر از جمله غذای گیاهی دسترسی داشت. مقامات زندان ناشناس فاش کردند که مدیر عامل سابق روزهای خود را با تماشای اخبار و خواندن مقالاتی در مورد خود می گذراند.

تجربه زندان SBF بسیار متفاوت از آن چیزی است که بسیاری از زندانیان دیگر باید در سلول های زندان پر ازدحام، تهویه ضعیف و موش های صحرایی تحمل کنند، جایی که آنها مجبور می شوند با استفاده از کارت های موقت روی زمین بخوابند. برخلاف سایر زندانیان که در فاکس هیل نگهداری می شدند، مدیر عامل سابق در تختخوابی می خوابید که تنها چهار نفر در تیمارستان بودند.

یک گزارش حقوق بشری که توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده در سال 2021 منتشر شد، نشان داد که شرایط در فاکس هیل “خشن” است زیرا زندانیان از ازدحام بیش از حد، سوء تغذیه و بهداشت و مراقبت های پزشکی ناکافی رنج می برند. در این گزارش همچنین مواردی از آزار و اذیت بدنی توسط افسران زندان ذکر شده است.

این گزارش نشان داد که “حداکثر سلول های امنیتی برای مردان تقریباً 1.8 متر در 10 فوت است و شش نفر را بدون تشک یا توالت در خود جای می دهند.” وی همچنین شرایط زیر را تشریح کرد:

زندانیان زباله‌های انسانی را در سطل‌ها بیرون می‌آوردند. زندانیان از کمبود تخت و ملحفه شکایت داشتند. برخی از زندانیان به دلیل دراز کشیدن روی زمین لخت دچار زخم بستر شدند. بهداشت یک مشکل رایج بود و سلول‌ها با موش، حشرات و حشرات آلوده بودند.»

مربوط: کارولین الیسون از آلامدا از محکومیت احتمالی 110 ساله زندان با معامله گری فرار کرد.

در 22 دسامبر، Cointelegraph گزارش داد که SBF در حال آماده شدن برای استرداد به ایالات متحده است.




نویسنده: Judith BannermanQuist

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید