این شرکت ادعا می کند که گروهی از کارمندان دارد که رزومه صنعت سرگرمی جمعی آنها شامل نام هایی مانند Halo، Call of Duty و Westworld است.
توسعه دهنده بازی Web3 Neon Machine 20 میلیون دلار بودجه در سری A برای توسعه بازی موردانتظار استخراج تیراندازی “Shrapnel” جمع آوری کرده است.
این دور به دنبال یک دور اولیه 10.5 میلیون دلاری است که در ژوئن 2021 بسته شد. این دور توسط Polychain Capital رهبری شد و شامل سرمایهگذاری از سوی Griffin Gaming Partners، Brevan Howard Digital، Franklin Templeton، IOSG Ventures و Tess Ventures بود.
Shrapnel یک پروژه بازی جاه طلبانه توسط Neon Machine است که به عنوان یک “بازی AAA” تبلیغ می شود. این یک تعریف غیر استاندارد است که برای نشان دادن یک بازی ویدیویی با ارزش تولید، بودجه و بازاریابی درجه یک استفاده می شود.
بر اساس تصاویری که از گیم پلی نمایش داده شده در صفحه یوتیوب Neon Machine و مستندات موجود در وب سایت بازی، Shrapnel یک تیراندازی اول شخص (FPS) با اجزای چند نفره است. ادعا میشود که رقابت در بازی که هنوز وارد تستهای پیش آلفا نشده است، به شکل مکانیک «استخراج» خواهد بود که بازیکن را ملزم میکند تا با هر غارتی که در بازی پیدا میکند فرار کند تا از این آیتمها محافظت کند.
ویدیوهای اولیه گیم پلی چیزی را نشان می دهند که به نظر می رسد یک حلقه گیم پلی مطابق با Call of Duty: Warzone، یک بازی تیراندازی استخراج رایگان و محبوب است که توسط استودیو Activision-Blizzard-King مایکروسافت توسعه یافته است.
چیزی که Shrapnel را از رقابت های مشابه AAA متمایز می کند، اتکای آن به وب 3 و بلاک چین است. در حالی که بازیهای دیگری مانند The Division 2 دارای مکانیزمهایی هستند که بازیکنان میتوانند آیتمهای ارزشمندی را استخراج کنند تا در شخصیت و مشخصات خود اعمال کنند، داراییهای موجود در Shrapnel به بلاک چین گره خورده است.
طبق گفته استودیو، این به بازیکنان مالکیت کامل بر دارایی ها را می دهد.
مرتبط با: به لطف Gensler، هیتمن Shrapnel Web3 به کاربران آمریکایی اجازه برداشت پول را نمی دهد
Shrapnel همچنین دارای یک مجموعه ابزار اصلاح است که از نظر تئوری به بازیکنان یا توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سایر دارایی های بلاک چین را به دنیای بازی اضافه کنند که بازیکنان بتوانند با آنها تعامل داشته باشند. این به طور فرضی می تواند یک سناریوی جذاب برای مسابقات فصلی و مسابقات مسابقات ایجاد کند.
طبق بیانیه مطبوعاتی Neon Machine، بازی برای آزمایش دسترسی زودهنگام برای مشترکین پولی در ماه دسامبر برنامه ریزی شده است. پس از پایان دوره ارزیابی اولیه، این شرکت قصد دارد این بازی را به عنوان یک بازی رایگان “در سال 2024” منتشر کند.
علاوه بر توسعه و انتشار Shrapnel، Neon Machine گفت که قصد دارد پس از راهاندازی به پلتفرم API توسعهدهنده Web3، GameBridge، مجوز دهد.
نویسنده: Tristan Greene