معامله گر کریپتو پشیمان است که در آخرین دوره صعودی موفق نشده است


در قسمت دوم Hashing It Out، Elisha Owusu Akyaw از Cointelegraph (GhCryptoGuy) وضعیت بازار ارزهای دیجیتال را با Crypto Birb بررسی می‌کند.

آیا معامله گران کریپتو «خدا» بازی می کنند؟ دنیای تجارت ارزهای دیجیتال می تواند کاملاً نامشخص باشد، اما بسیاری از آنها فعالانه به دنبال فرصت هستند و در اطراف بازار کریپتو ثروت ایجاد کرده اند. برای اینکه در کریپتو واقعاً خوب شوید، باید بتوانید پروژه‌های امیدوارکننده را در مراحل ابتدایی شناسایی کنید و زمان خروج خود را بدون بالا بردن سر خرس زشت تعیین کنید.

Elisha Owusu Akyaw، کارشناس رسانه‌های اجتماعی Cointelegraph و تکنسین بازار مجاز آدریان، که با نام Crypto Birb نیز شناخته می‌شود، در قسمت این هفته پادکست تازه راه‌اندازی شده Hashing It Out وضعیت بازار ارزهای دیجیتال و سفر معامله‌گران را شرح می‌دهند.

آدرین توضیح می‌دهد که او معاملات را در اوج آخرین روند صعودی شروع کرده است و فرض می‌کند علیرغم حرکت صعودی کلی بازار، مهارت‌های بسیار خوبی دارد. او تجربیات خود را در اوایل دوران تجارت خود بازگو می کند، زمانی که اولین فرصت او را به ارتکاب “گناه نابخشودنی” سوق داد.

من شانس را با استعداد اشتباه می گرفتم. من 100% مطمئن بودم که استعداد منبع درآمد من است، اما اشتباه می کردم. این شانس محض بود.»

به گفته آدراین، او باید شاهد بازگشت همه سودهایش به بازار بود. شوک و عدم قطعیت، معامله گر معروف را به تحلیل تکنیکال کشانده است. سفر جدید به سمت درک بازار کریپتو شامل چندین کتاب بود که به Adrain در درک اصول تجارت کمک کرد. با وجود مهارت‌های تازه آموخته‌شده، آدرین ندید که خرس بیاید.

علیرغم کاهش ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال و قیمت بیت کوین (BTC) که در ژوئیه 2022 به زیر 30000 دلار رسید، آدراین خوشبین بود. معامله گر معروف علیرغم احساسات نزولی که برای بسیاری آشکار بود به رشد خود ادامه داد. این امر منجر به پیش‌بینی‌های عمده‌ای مانند رسیدن بیت‌کوین به 100000 دلار در اوج روند صعودی آن شده است.

برای آدراین، اعتماد بیش از حد نابجا بود. معامله گر از آن زمان دریافته است که تحلیل تکنیکال به تنهایی ممکن است برای درک بازار کافی نباشد. بقیه اپیزود تمام عوامل دیگری را که منجر به فرار ارزهای رمزنگاری‌شده کنونی، از جنگ روسیه و اوکراین تا اورگراند شده است، بررسی می‌کند. Adrain همچنین فلسفه جدید خود را برای تجارت در فضای کریپتو به اشتراک گذاشت:

“من فهمیدم که ما در تجارت پیش بینی نیستیم، بلکه در تجارت هستیم.”

دیدگاه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های بیان‌شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و نیازی به بازتاب یا ارائه دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.


نویسنده: Elisha Owusu Akyaw

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید