گزارش: سام بنکمن-فرید استرداد به ایالات متحده را «برای تعمیر مشتریان» می پذیرد


مدیر عامل سابق FTX چند ساعت قبل از حادثه در جلسه اضطراری دادگاه باهاما شرکت کرد و پس از این حادثه به زندان بازگشت.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، که اکنون در بازداشت مقامات باهامایی است، گزارش شده است که با استرداد به ایالات متحده برای مواجهه با اتهامات، موافقت کرده است.

بر اساس گزارش 19 دسامبر از رویترز، تیم حقوقی بانکمن-فرید گفته است که قصد دارند اسنادی را برای او آماده کنند تا در این هفته مجدداً در دادگاه باهاما حاضر شود. مدیر عامل سابق FTX چند ساعت پیش در جلسه دادگاه اضطراری شرکت کرد، بدون محاکمه یا حکم ظاهری – او متعاقباً به زندان بازگردانده شد.

جروم رابرتز، تیم حقوقی SBF گفت: “آقای بانکمن-فرید می خواهد مشتریان را اصلاح کند و این چیزی است که تصمیم او را گرفته است.”

بنا بر گزارش ها، بانکمن-فرید می خواست قبل از موافقت با استرداد به ایالات متحده، کیفرخواست علیه خود را ببیند. او توسط وزارت دادگستری، کمیسیون معاملات آتی کالا و کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران و وام دهندگان و همچنین نقض قوانین مالی مبارزات انتخاباتی متهم است و در صورت مجرم شناخته شدن ممکن است با 115 سال زندان روبرو شود.

مربوط: به گفته مفسران حقوقی هنوز “خیلی برای بازی” در نبرد حقوقی SBF وجود دارد

مدیر عامل سابق FTX از 12 دسامبر، زمانی که پلیس محلی او را به عنوان بخشی از روند استرداد در ایالات متحده دستگیر کرد، در بازداشت مقامات باهامایی است. در آن زمان، بانکمن-فرید به طور منظم با رسانه های بزرگ مصاحبه می کرد و انتظار می رفت که شهادت دهد. حداقل قبل از یک جلسه کنگره


نویسنده: Turner Wright

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید