سری جدید آمازون ‘NFTMe’ فرهنگ NFT و اختلال در سراسر جهان را بررسی می کند


در این نمایشگاه هنرمندان، مجموعه داران و متخصصان صنعت از سراسر جهان حضور دارند.

ظرفیت تأیید دیجیتالی تقریباً هر چیزی و امکان کسب درآمد از راه هایی که هیچ کس قبلاً تصورش را نمی کرد. اینها برخی از راه هایی است که مجموعه مستند “NFTMe” توکن های تغییرناپذیر (NFT) را تبلیغ می کند.

در این نمایشگاه هنرمندان، کلکسیونرها و متخصصان صنعت از سراسر جهان حضور دارند که تجربیات خود را با NFT ها و اینکه چگونه ادغام هنر و فناوری بر زندگی روزمره آنها تأثیر مثبت گذاشته است، به اشتراک می گذارند.

در هر قسمت 30 دقیقه ای، NFTMe 50 پیشگام در فضای NFT از چهار قاره، از جمله خواننده آمریکایی سوزای گرین (از The Supremes)، ملکه دیامبی (ملکه جمهوری دموکراتیک کنگو)، اسپیس ایکس و هنرمند دیجیتال ناسا رفیک را معرفی می کند. آنادول، تهیه کننده موسیقی مدونا، پیتر رافلسون از پورشن و شریل داگلاس، که مجموعه های NFT را برای Black-Eyed Peas راه اندازی کردند، تنها تعدادی از آنها هستند.

اپیزود اول به بررسی جامعه NFT و سفر افراد مختلف از طریق فرهنگ دیجیتال می‌پردازد، در حالی که اینفلوئنسرهای پیشرو NFT و فناوری بلاک چین را تجزیه می‌کنند و ملکه کنگو دیامبی درباره اینکه چگونه قبیله‌شان طرز فکر Web3 دارند صحبت می‌کند. در قسمت دوم توضیح داده شده است که چگونه رفیک آنادول با ناسا هنر خلق کرد و چگونه درخواست امینم در 20 سال پیش منجر به سفر NFT شد.

مرتبط: توکن های غیر قابل تغییر (NFT) برای شروع

فصل‌های بعدی چگونگی ارتباط برندها با NFT‌ها برای کشف مخاطبان و نسل‌های جدید، تأثیر اجتماعی تحول دیجیتال، نمادسازی در صنعت موسیقی، اختلال متافورس، و نقش NFT در شناخت و ارائه صدا به هنرمندان را بررسی می‌کنند.

فیلمساز Tech Talk Media و کارگردان برنده جایزه جانی کاپلان پشت این مجموعه مستند هستند. Tech Talk اعلام کرد که تولید در سال 2019 آغاز شد و به دلیل محدودیت‌های COVID-19 نیاز به تطبیق داشت که “شامل ارسال ربات‌های هوش مصنوعی مجهز به حسگرهای Li-Dar است که به کارگردان اجازه می‌دهد از راه دور حرکت کند، هدایت کند و ارتباط برقرار کند.” این اطلاعیه رسمی می افزاید:

هدف NFTMe این است که MTV NFT ها با ارائه آدرس پیش فرض برای دریافت اطلاعات در مورد NFT ها به شیوه ای واضح، قابل درک و موثر، در حالی که فرهنگ، خلق و خو، سبک و انرژی را تجربه می کند، باشد.

NFTMe در آمازون پرایم استریم می شود و ابتدا در ایالات متحده و بریتانیا پخش می شود. به گفته Tech Talk، این سریال در سال 2023 برای پخش کنندگان بیشتری در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.


نویسنده: Ana Paula Pereira

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید