SBF جلسه استماع سنا را از دست می دهد اما قول می دهد در مجلس نمایندگان شهادت دهد: قانون رمزگشایی شده است


سام بنکمن-فرید مایل است در ماه دسامبر در برابر کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا شهادت دهد.

به Law Decoded خوش آمدید، خلاصه هفتگی همه پیشرفت‌های اصلی در ویرایش.

بنابراین، دشمن شماره یک عمومی، سم بنکمن-فرید، در 14 دسامبر در مقابل سناتورها حاضر نخواهد شد، زیرا او مهلت پاسخگویی به درخواست کمیته بانکی سنا را از دست داده است. اما ممکن است شاهد حضور این کارآفرین در کنگره حتی یک روز قبل، در 13 دسامبر باشیم.

مدیر عامل سابق FTX به موضوع توییت نماینده ماکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی پاسخ داد و تمایل خود را برای شهادت در جلسه استماع کمیته در مجلس نمایندگان ایالات متحده ابراز کرد. جان ری که در 11 نوامبر پس از استعفای بانکمن-فرید به عنوان مدیر عامل FTX انتخاب شد نیز به عنوان شاهد حضور خواهد داشت.

جلسه استماع مجلس قطعا آخرین باری نخواهد بود که بانکمن-فرید با سؤالات سختی از سوی دولت مواجه می شود. طبق گزارش ها، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) در حال بررسی یک کلاهبرداری بالقوه مربوط به برداشت وجوه خارج از کشور، درست چند روز قبل از اعلام ورشکستگی FTX است. به گفته یک افشاگر ناشناس، مقامات وزارت دادگستری با بازرسان منصوب شده توسط دادگاه FTX ملاقات کردند تا در مورد میزان اطلاعات مورد نیاز آنها برای تحقیقات بیشتر بحث کنند. DOJ همچنین قصد دارد بررسی کند که آیا Bankman-Fried به طور غیرقانونی وجوه FTX را به Alameda Research منتقل کرده است یا خیر.

و این لیست نهایی ادعاهای احتمالی نیست. یک گروه ناظر در واشنگتن به نام «شهروندان مسئول و اخلاق» بر این باور است که تاجران «کمک‌های تاریک پول» می‌کنند. او شکایتی را به کمیسیون انتخابات فدرال تسلیم کرد و بانکمن-فرید را به “نقض مستقیم و جدی قانون کمپین انتخاباتی فدرال” به دلیل اهدای کمک های ناشناس به حزب جمهوری خواه در جریان مبارزات انتخاباتی گذشته متهم کرد. اتفاقاً بانکمن-فرید در یکی از مصاحبه های اخیر خود آشکارا به این موضوع اعتراف کرد.

حفاظت از مصرف کننده رمزنگاری، اثبات صورت حساب های ذخیره ارائه شده به کنگره ایالات متحده

ریچی تورس، نماینده ایالات متحده، قوانینی را در مجلس نمایندگان تصویب کرد که سوء استفاده از وجوه مشتری توسط صرافی‌های ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌کند و آنها را موظف می‌کند تا شواهدی مبنی بر ذخیره خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) افشا کنند. لوایحی با عنوان «قانون حمایت از سرمایه گذاران مصرف کننده رمز ارز» و «قانون افشای صرافی رمزارز» به کمیته خدمات مالی مجلس ارجاع شد.

تورس همچنین نامه ای نوشت و از دفتر پاسخگویی دولت درخواست بررسی “شکست SEC در محافظت از عموم سرمایه گذاران در برابر سوء مدیریت و سوء استفاده وحشتناک FTX” کرد.

به خواندن ادامه دهید

دادگاه مهلت جدیدی برای طرح تجدید ساختار درجه سانتیگراد تعیین می کند

وام دهنده ورشکسته کریپتو سلسیوس دوره انحصاری خود را تا 15 فوریه 2023 تمدید کرده است. تایید دادگاه به وام دهنده مشکل دار رمزنگاری چند ماه دیگر فرصت داد تا برای طرح تجدید ساختار فصل 11 درخواست دهد. تصویب تمدید دوره انحصاری پس از دو جلسه دادگاه در 6 دسامبر صادر شد. سلسیوس در توییتی اعلام کرد که به دنبال مجوز برای اجازه فروش استیبل کوین ها با هدف تامین نقدینگی برای عملیات های جاری است. این شرکت امیدوار است از این افزونه برای توسعه یک طرح تجاری مستقل استفاده کند.

به خواندن ادامه دهید

ریپل پیشنهاد نهایی خود را علیه SEC ارائه می کند

جنگ دو ساله بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار و ریپل در حالی به پایان می رسد که ریپل آخرین طرح خود را در شکایت خود علیه تنظیم کننده ایالات متحده ارائه می کند. ریپل در طرح خود استدلال کرد که SEC نمی تواند ثابت کند که پیشنهاد XRP (XRP) بین سال های 2013 و 2020 یک پیشنهاد یا فروش “قرارداد سرمایه گذاری” و بنابراین یک تضمین طبق قانون فدرال است. ریپل این سند را با بیان اینکه “دادگاه باید درخواست متهم را بپذیرد و درخواست SEC را رد کند” به پایان رساند.

به خواندن ادامه دهید


نویسنده: David Attlee

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید