گلدمن ساکس شرکت‌های رمزنگاری، اخبار FTX، به‌روزرسانی‌های 3AC و سلسیوس را می‌خرد: خلاصه Hodler’s 4-10 دسامبر


اخبار برتر این هفته

با توجه به سوابق، تاکنون 7 پرونده قضایی علیه SBF تشکیل شده است.

سام بانکمن-فرید، مدیر عامل سابق FTX، پس از فروپاشی امپراتوری کریپتو، در هفت دعوی حقوقی دسته جمعی شرکت داشته است. با این حال، این موارد جدا از تحقیقات و تحقیقات متعددی است که صرافی ارز دیجیتال و بنیانگذار آن را بررسی می کند، از جمله تحقیقات دستکاری بازار که توسط دادستان های فدرال گزارش شده است. تیتر دیگری نشان می دهد که مجلس نمایندگان ایالات متحده در حال احضار SBF برای سخنرانی در جلسه استماع در 13 دسامبر است. در میان تحقیقات قانونگذاران و انبوهی از دعاوی مدنی، SBF دادستان فدرال سابق مارک کوهن را به عنوان وکیل مدافع خود منصوب کرده است. تیمی از بازرسان مالی پزشکی قانونی نیز توسط مدیریت جدید FTX برای ردیابی میلیاردها دلار رمزنگاری مشتری گمشده استخدام شده اند.

احضاریه‌های 3AC که به دلیل تشدید اختلاف بر سر اتهامات زباله‌دان Terraform صادر شد

حکمی امضا شده توسط یک قاضی فدرال که بر روند ورشکستگی Three Arrows Capital نظارت داشت، احضاریه برای رهبری سابق این شرکت، از جمله بنیانگذاران سو ژو و کایل دیویس، مجاز شد. بر اساس احضاریه ها، ژو و دیویس موظفند هرگونه اطلاعات ثبت شده، از جمله کتاب، اسناد، سوابق و اسناد مربوط به امور مالی یا دارایی شرکت را تحویل دهند. همانطور که قبلاً توسط شرکت مشاور و در این مورد، مدیر تصفیه Teneo درخواست شده بود، بنیانگذاران در توییتر خدمت نخواهند کرد.

همچنین بخوانید
امکانات

خطوط در شن و ماسه: کنگره ایالات متحده سیاست های حزبی را به کریپتو می آورد

امکانات

با دیمیتری، یکی از بنیانگذاران اتریوم، ویتالیک بوترین، آشنا شوید

رگولاتور USDC Circle ادغام Concord و SPAC را خاتمه داد

به دلیل تصمیم مشترک دو نهاد، دایره ناشر استیبل کوین با شرکت کنکورد اکتساب ویژه (SPAC) ادغام نخواهد شد. برنامه های اولیه Circle که در ژوئیه 2021 اعلام شد شامل عمومی شدن از طریق ادغام با کنکورد بود. از آن زمان تا فوریه 2022، ارزش سیرکل از 4.5 میلیارد دلار به 9 میلیارد دلار افزایش یافت. با توجه به نظرات مدیر عامل اجرایی جرمی آلر، Circle همچنان قصد دارد در مقطعی به صورت عمومی عرضه شود. این شرکت سه ماهه سوم سودآوری برای سال 2022 در پس زمینه بازار خرس کریپتو داشت.

قاضی ورشکستگی دستور داد 44 میلیون دلار ارز دیجیتال به مشتریان سلسیوس بازگردانده شود

به شرکت ورشکسته وام کریپتو سلسیوس دستور داده شده است که نزدیک به 44 میلیون دلار به مشتریانی که دارایی های دیجیتال خود را در حساب های نگهبانی پلتفرم نگهداری می کنند، پس دهد. مارتین گلن، قاضی ورشکستگی ایالات متحده، این حکم را صادر کرد و خواستار حل و فصل سریع طلبکاران شد. بازده کریپتو تحت مشخصات خاصی قرار می‌گیرد که فقط برای دارایی‌هایی اعمال می‌شود که هرگز با محصول Celsius Earn تعاملی نداشته‌اند و در حساب‌های نگهداری باقی مانده‌اند.

طبق گزارش ها، گلدمن ساکس پس از سقوط FTX به دنبال خرید شرکت های رمزنگاری است

گلدمن ساکس به دنبال سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار در شرکت‌های رمزنگاری است زیرا سقوط FTX بر قیمت‌های بازار کریپتو تأثیر می‌گذارد. متیو مک‌درموت، یکی از مدیران گلدمن ساکس، در مصاحبه‌ای اخیر گفت که بانک‌های بزرگ فرصت‌های قیمت مناسب‌تری را می‌بینند و در حال حاضر در برخی از شرکت‌های رمزنگاری بررسی لازم را انجام می‌دهند. به گفته مدیر اجرایی، سقوط FTX همچنین نیاز به مقررات بیشتر در صنعت را برجسته کرد.

برنده و بازنده

در آخر هفته، بیت کوین (بیت کوین) آنجا 17118 دلاراتر (ETH) همچنین 1263 دلار و XRP همچنین 0.38 دلار. ارزش کل بازار 852.99 دلار با توجه به CoinMarketCap، میلیارد دلار.

در میان 100 ارز دیجیتال برتر، Axie Infinity سه آلتکوین پردرآمد هفته بود. (AXS) 14.67٪، EOS (EOS) 9.38٪ و توکن کیف پول اعتماد (TWT) در 7.83٪.

سه آلتکوین برتر هفته از دست دادن شبکه 1 اینچی (1 اینچ) -12.41٪، چیلیز (CHZ) -11.13 درصد و هلیوم (HNT) -10.35٪.

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کریپتو، حتما تحلیل بازار کوین تلگراف را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید
امکانات

بندر امن یا پرتاب شده در مقابل کوسه ها توسط وواتز؟

امکانات

فراموش نشدنی: چگونه بلاک چین اساساً تجربه انسان را تغییر خواهد داد

به یاد ماندنی ترین نقل قول ها

وقتی از منظر ایالات متحده به کشورهایی مانند ایران و کره شمالی نگاه می کنید، رمزارزها در واقع به شدت تحریم شده اند.

اندرو فیرمن رئیس استراتژی تحریم ها در Chainalysis

طمع قابل کنترل نیست.

جیمی زولوتاسرمایه گذار کریپتو خرده فروشی

من فکر نمی کنم که سقوط FTX بر اقتصاد واقعی تأثیر بگذارد.

الویرا سوجلی، دانشیار امور مالی در دانشگاه نیو ساوت ولز

استیبل کوین ها و CBDC ها ممکن است تا حدودی در آینده با هم وجود داشته باشند، بسته به اینکه چقدر مقررات محدود کننده در مورد استیبل کوین ها و میزان پذیرش CBDC ها وجود دارد.

گریس چن، مدیر عامل Bitget

عاقلانه نیست که توییتر هم پرداخت فیات و هم ارز دیجیتال داشته باشد.

الون ماسکمدیر عامل توییتر

اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار کوشش خود را برای بررسی کامل وضعیت مالی FTX انجام می داد، صرافی رمزارز احتمالاً آنچه را که واقعاً بود فاش می کرد: خانه ماشین.[d]این بر اساس پول انحصاری ساخته شده از هوا ساخته شده است.

ریچی تورس، نماینده آمریکا

پیش بینی هفته

بیت کوین نقدینگی را به 17000 دلار نزدیک می کند زیرا دلار آمریکا قبل از CPI ضعیف است

بر اساس شاخص قیمت کوین تلگراف BTC، بیت کوین در این هفته تا حد زیادی بین 16800 تا 17400 دلار معامله شده است که در حدود 16800 دلار است.

مفسر مستعار توییتر بیزانتیوم جنرال در 7 دسامبر گفت که ما احتمالاً در حال ورود به آخرین مرحله خرس هستیم، پس از اینکه او در دسامبر اشاره کرد. وی افزود، اما این مرحله نهایی می تواند مدت زیادی طول بکشد. توییت های او در مورد این موضوع شامل نمودارهای همراه بود.

FUD هفته

بانک روسیه می خواهد استخراج کنندگان را از فروش رمزنگاری به روس ها منع کند

در یک شکست دیگر برای صنعت کریپتو در روسیه، بانک مرکزی پیشنهاد می کند که استخراج کنندگان محلی را از فروش ارزهای رمزنگاری شده به مردم این کشور منع کند. این خبر تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که بانک مرکزی فدراسیون روسیه از ایده قانونی کردن استخراج ارزهای دیجیتال در روسیه از طریق لایحه‌ای که در اواسط نوامبر 2022 اجرایی شد، حمایت کرد. اما طبق گفته بانک مرکزی کشور، فروش کریپتو فقط در صرافی‌های ارز و افراد غیر مقیم مجاز است.

نیجریه برداشت بیش از 225 دلار از ATM در هفته را ممنوع می کند تا استفاده از CBDC را اعمال کند.

نیجریه یک گام دیگر در انتقال به سیستم های پول دیجیتال برداشت و محدودیت های برداشت از بانک ها و دستگاه های خودپرداز را کاهش داد. شهروندان می توانند در مجموع هر هفته فقط 225 دلار پول نقد برداشت کنند. هر چیزی بالاتر از این محدودیت ها در بانک ها مستلزم کارمزد است. محدودیت های قبلی برای برداشت پول نقد در این کشور وجود داشت، اما این محدودیت برای هر نفر 338 دلار در روز بود. از زمان راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود در سال 2021، نیجریه حداقل استفاده از این دارایی را در این کشور داشته است.

ایران حساب های بانکی زنانی که از حجاب خودداری می کنند مسدود می کند

مقامات ایرانی قصد دارند زنانی را که در اماکن عمومی بی حجاب هستند، مجازات مالی کنند. قانونگذاران در 6 دسامبر گفتند افرادی که از اجرای دو اخطار خودداری می کنند ممکن است حساب های بانکی آنها مسدود شود. حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، به رسانه‌های ایران گفت که افراد بی‌پوشان پیامکی دریافت می‌کنند که به آنها مشاوره می‌دهد. قبل از ورود به مرحله هشدار و مسدود کردن احتمالی حساب‌های بانکی، از قانون پیروی کنید.

ویژگی های برتر Cointelegraph

هویت غیرمتمرکز: اثبات اینکه واقعاً در قرن 21 چه کسی هستید

به عنوان مثال، NFT یک دیپلم در کیف پول رمزنگاری شما به یک گواهی علمی دائمی تبدیل می شود.

در داخل نقشه وحشیانه کره جنوبی برای تسلط بر دنیای متا

مردم کره جنوبی شیفته فناوری هستند. بیش از نیمی از جمعیت بازی‌های ویدیویی بازی می‌کنند و پذیرش کریپتو زیاد است، که هر دو نشانه‌های بسیار امیدوارکننده‌ای هستند که طرح تسلط بر Metaverse موفق خواهد بود.

بلاک چین تنها راه مناسب برای حفظ حریم خصوصی و مقاومت در برابر سانسور در قرن بیست و یکم است.

خدمات اشتراک‌گذاری فایل غیرمتمرکز، که شرکت‌های فناوری بزرگ نمی‌توانند آن‌ها را کنترل کنند، تنها راهی است که کاربران اینترنت می‌توانند آزادی خود را برای سال‌های آینده حفظ کنند.


نویسنده: Editorial Staff

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید