بریتانیا تلاش‌های کریپتو را از طریق اصلاحات خدمات مالی به جلو می‌برد


اصلاحات شامل انتشار استیبل کوین به عنوان وسیله پرداخت و ایجاد یک جعبه شنی است که در آن شرکت ها و تنظیم کننده ها می توانند فناوری های مالی جدید را آزمایش کنند.

جرمی هانت، وزیر دارایی بریتانیا، مجموعه‌ای از اصلاحات را با هدف «افزایش رشد و رقابت» در بخش خدمات مالی این کشور، از جمله تلاش‌ها برای حمایت از فضای رمزنگاری ارائه کرده است.

دولت بریتانیا در اطلاعیه ای تاکید کرده است که چارچوب نظارتی هوشمندتری برای این کشور ایجاد خواهد کرد که آن را “چابک، کم هزینه تر و پاسخگوتر به روندهای نوظهور” توصیف می کند.

موضوعات ذکر شده در این اطلاعیه شامل مشاوره در مورد پیشنهادات برای ایجاد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، تمدید معافیت مالیاتی رمزنگاری برای مدیران سرمایه گذاری، آوردن استیبل کوین ها به محیط نظارتی، و ایجاد یک سندباکس است که به شرکت ها و رگولاتورها اجازه می دهد فناوری های جدید را آزمایش کنند. پتانسیل تغییر بازارهای مالی را دارد.

همه اینها بخشی از لایحه خدمات مالی و بازارها (FSM) است که در اوایل اکتبر اعلام شد. به گفته هانت، این تغییرات وضعیت بریتانیا را به عنوان یک مرکز خدمات مالی جهانی رقابتی نشان خواهد داد. او توضیح داد:

اصلاحات ادینبورگ از آزادی های ما در مورد برگزیت برای ایجاد یک رژیم نظارتی چابک و بومی استفاده می کند که به نفع مردم بریتانیا و تجارت ما عمل می کند.»

علاوه بر این، هانت خاطرنشان کرد که دولت اصلاحاتی را که سد راه سایر صنایع رو به رشد مانند فناوری دیجیتال و علوم زیستی است، پیش خواهد برد.

اندرو گریفیث، وزیر اقتصاد بریتانیا برای خزانه داری، گفت که این اصلاحات مقررات دقیق تری را برای خدمات مالی امکان پذیر می کند. این مقام دولتی معتقد است که این “رشد و فرصت ها را در شهرها و شهرهای سراسر بریتانیا باز می کند”.

مربوط: بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را به 3 درصد افزایش داد که بزرگترین افزایش در 33 سال گذشته است

در 4 نوامبر، دولت بریتانیا نیز به دلیل رشد صنعت، بررسی توکن‌های غیر فولد (NFT) را آغاز کرد. اعضای کمیته دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش بریتانیا (DCMS) یک تحقیق عمومی را برای ارزیابی دارایی های NFT قبل از بررسی توسط خزانه داری بریتانیا آغاز کرده اند.


نویسنده: Ezra Reguerra

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید