اعتصاب شریک با Bitnob برای تسهیل پرداخت های فرامرزی به آفریقا


در صحنه AfroBitcoin، جک مالرز، مدیر عامل Strike، برنامه‌هایی را برای بهبود پرداخت‌های حواله به آفریقا به لطف شبکه لایتنینگ در بیت کوین اعلام کرد.

شبکه رعد و برق غنا، کنیا و نیجریه را درنوردید. در جریان کنفرانسی در غنا، جک مالرز، مدیرعامل Strike اعلام کرد که شرکت پرداخت بیت کوین (BTC) با اپلیکیشن موبایل Bitnob برای تسهیل پرداخت ها به آفریقا همکاری کرده است.

مالرز این خبر را روی صحنه در AfroBitcoin، کنفرانس بیت کوین که در آکرا، غنا برگزار شد، اعلام کرد. پس از ارائه کوتاهی در مورد نحوه عملکرد، او در کنار برنارد فرح، مدیر عامل نیجریه ای Bitnob قرار گرفت.

انتقال پول به آفریقا از شبکه لایتنینگ بهره می برد، یک شبکه پرداخت لایه 2 که بر پایه بیت کوین ساخته شده است. این ویژگی که “ارسال جهانی” نام دارد، پرداخت فوری و کم هزینه به آفریقا را امکان پذیر می کند.

طرح انتقال پول از آلیس در نیجریه به باب در ایالات متحده آمریکا. منبع: فیسبوک

برنارد پارا، مدیر عامل بیت‌نوب، روی صحنه توضیح داد که این ویژگی نیازی به استفاده از بیت کوین ندارد. ویژگی بدون هزینه تراکنش در حال حاضر برای آفریقایی ها در نیجریه، غنا و کنیا در دسترس است. در مقایسه، خدمات حواله مانند Wise کمیسیون کمی دریافت می کنند، در حالی که Western Union می تواند تا 10٪ برای انتقال پول دریافت کند.

پرداخت‌های دلاری فوراً به نایرا، سدی یا شیلینگ (به ترتیب ارزهای نیجریه، غنا و کنیا) تبدیل می‌شوند و مستقیماً به بانک‌های گیرندگان، پول موبایل یا حساب‌های بیت‌نوب واریز می‌شوند.

مطالب مرتبط: Subway بیت کوین را می پذیرد تا کاربران بتوانند یک ساندویچ در شبکه لایتنینگ بگیرند

Mallers تجربه کلی را با برنامه Venmo PayPal مقایسه کرد، زیرا این یک پرداخت فوری همتا به همتا است. Venmo یک برنامه تلفن همراه است که امکان پرداخت فوری و بدون درز بین مشتریان ایالات متحده را فراهم می کند. مالرز گفت که شبکه لایتنینگ “دلار را به نایرا و نایرا را به دلار دریافت کرد.”

این داستان در حال تکامل است و با اطلاعات جدید به روز خواهد شد.


نویسنده: Joseph Hall

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید