دستورالعمل مالیاتی اروپایی به روز شده، گزارش تمام نقل و انتقالات دارایی های رمزنگاری شده را الزامی می کند


DAC8 رویه‌های گزارش‌دهی مالیاتی را به نقل و انتقالات رمزنگاری مطابق با چارچوب گزارش‌دهی رمزارز OECD و قوانین اتحادیه اروپا AML گسترش می‌دهد.

شورای اروپا قوانین به روز شده ای را تصویب کرده است که الزامات گزارش مالیاتی را برای شامل انتقال دارایی های رمزنگاری شده گسترش می دهد. این نسخه هشتم دستورالعمل همکاری اداری (DAC) است، مجموعه ای از رویه ها برای اشتراک گذاری خودکار اطلاعات بین دولت های اروپایی برای اهداف مالیاتی.

DAC8 در دسامبر پیشنهاد شد و در 16 مه پس از انتقال بازارهای دارایی رمزنگاری (MiCA) تصویب شد زیرا به تعاریف تعیین شده در قانون بستگی دارد. DAC جدید به چارچوب گزارشگری دارایی های رمزنگاری شده (CARF) و تغییرات در استانداردهای گزارشی که توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در اکتبر تحت دستور G20 منتشر شد، پایبند است.

مرتبط: با تصویب MiCA توسط پارلمان اروپا چه اتفاقی برای صنعت کریپتو اتحادیه اروپا خواهد افتاد؟

DAC8 از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های رمزنگاری شده (CASP) می‌خواهد تا اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات دارایی‌های رمزنگاری شده را با هر مقداری جمع‌آوری کنند تا از قابلیت ردیابی و شناسایی تراکنش‌های مشکوک اطمینان حاصل کنند. این قانون قوانین ضد پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم (AML/CFT) اتحادیه اروپا را تقویت می کند و ایجاد یک واحد جدید AML اروپایی را پیشنهاد می کند. ترتیب پیشنهادی این است که CASP ها:

در جایی که انتقال دارایی های رمزنگاری شده در شبکه ای با استفاده از DLT یا فناوری مشابه ثبت می شود، اطمینان حاصل شود که نام ذینفع با آدرس دفتر توزیع شده ذینفع همراه است. [and] شماره حساب ذینفع در صورت وجود چنین حسابی.»

مقررات پیشنهادی بیشتر توضیح می‌دهد: «اطلاعات باید به‌طور امن و قبل یا همزمان با انتقال دارایی‌های رمزنگاری شده ارسال شوند».

علاوه بر الزامات جدید برای CASP ها، DAC8 شامل قوانین گزارش دهی جدید برای افراد با درآمد بالا و الزامات سختگیرانه تر برای انتقال شماره شناسایی مالیاتی است.

الیزابت سوانتسون، وزیر دارایی سوئد در بیانیه ای گفت:

تصمیم امروز خبر بدی برای کسانی است که از دارایی های رمزنگاری خود برای فعالیت های غیرقانونی، دور زدن تحریم های اتحادیه اروپا یا تامین مالی تروریسم و ​​جنگ سوء استفاده می کنند. انجام این کار دیگر بدون قرار گرفتن در معرض در اروپا امکان پذیر نخواهد بود.

تغییرات در DAC از طریق قانون گذاری انجام نمی شود، بلکه از طریق فرآیند مشاوره بین کشورهای عضو شورای اروپا انجام می شود.

مجله: بهترین و بدترین کشورها برای مالیات کریپتو – به علاوه نکات مالیاتی کریپتو




نویسنده: Derek Andersen

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید