آمازون مهندسان هوش مصنوعی را برای ایجاد رابط جستجوی ChatGPT استخدام می کند


چند پست در وب سایت آگهی های شغلی آمازون نشان می دهد که این شرکت قصد دارد ویژگی های جستجوی پیشرفته هوش مصنوعی را در فروشگاه اینترنتی خود پیاده کند.

آمازون در حال آماده سازی برای توسعه و پیاده سازی عملکرد جدید “جستجو” با رابط ChatGPT مانند برای فروشگاه اینترنتی خود است.

یک جفت آگهی شغلی که برای اولین بار توسط بلومبرگ مشاهده شد، برنامه‌های این شرکت را توصیف می‌کند که به صراحت بیان می‌کند که آمازون قصد دارد قابلیت جستجوی قدیمی خود را دوباره اختراع کند.

در یک آگهی استخدام برای “مدیر ارشد برنامه فنی” این شرکت بیان می کند:

ما در حال کار بر روی یک ابتکار جدید هوش مصنوعی برای بازطراحی و ابداع روش جستجوی خود با استفاده از تکنیک‌های یادگیری عمیق نسل بعدی در مقیاس وسیع هستیم.

این موقعیت که به حداقل هفت سال تجربه با تیم های مهندسی مستقیم نیاز دارد، بسته به موقعیت مکانی متقاضی، بین 119000 تا 231400 دلار آمریکا در سال هزینه دارد.

فهرست شغل دوم برای “Sr SDE، یادگیری ماشین (ML)، جستجوی آمازون، که سالانه 134500 تا 261500 دلار پرداخت می کند، جزئیات بیشتری را اضافه می کند. این ابتکار به عنوان “تحول یک بار در یک نسل برای جستجو” توصیف می شود و این شرکت قصد دارد فوراً موارد زیر را به مشتریان ارائه دهد:

ما در حال تجسم جستجوی آمازون با یک تجربه مکالمه تعاملی هستیم که به شما کمک می‌کند پاسخ سؤالات محصول را بیابید، مقایسه محصول را انجام دهید، توصیه‌های شخصی‌شده محصول را دریافت کنید، و موارد دیگر تا بتوانید به راحتی محصول مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنید.»

در مجموع، این پست‌ها به وضوح نشان می‌دهند که شرکت قصد دارد تغییرات عمده‌ای در نحوه عملکرد محصول جستجو ایجاد کند.

مرتبط با: آمازون از هوش مصنوعی برای افزایش تدارکات و سرعت تحویل استفاده می کند

همچنین توجه داشته باشید که آمازون اخیراً مدل های پایه هوش مصنوعی “Bedrock” خود را راه اندازی کرده است. Bedrock به عنوان یک سرویس هوش مصنوعی “بدون سرویس” طراحی شده است که به مشتریان امکان می دهد مدل های مشابه ChatGPT خود را بسازند.

همراه با Bedrock، سرویس چت بات خود “Titan” آمازون معرفی شد. براتین ساها، معاون این شرکت، به خبرنگاران گفت که آمازون از “نسخه بهینه سازی شده” Titan برای نمایش نتایج جستجو در صفحه اصلی شرکت استفاده می کند. مشخص نیست که آیا این مربوط به آگهی های شغلی اخیر است یا خیر. آمازون بلافاصله به درخواست‌های اطلاعات بیشتر پاسخ نداد.

زمان این اعلامیه ها تعجب آور نیست. حرکت در فضای مولد هوش مصنوعی از زمانی که OpenAI سرویس ChatGPT خود را در ماه مارس راه اندازی کرد، سریع بوده است.

تا کنون، به نظر می رسد رشد تهاجمی نتیجه داده است. به نظر می رسد فناوری هوش مصنوعی مولد تقریباً هر صنعتی را تحت تأثیر قرار می دهد، از روزنامه نگاری گرفته تا ارزهای دیجیتال و بلاک چین، جایی که چندین رسانه در حال آزمایش گزارش های تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند. در بخش دوم، تقریباً تمام بخش‌های توسعه ارزهای دیجیتال و بلاک چین، تجارت و تعامل جامعه تحت تأثیر هوش مصنوعی مولد قرار گرفته است.

مطالب مرتبط: روزنامه ایرلندی بابت مقاله گمراه کننده تولید شده توسط هوش مصنوعی عذرخواهی کرد


نویسنده: Tristan Greene

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید