سامسونگ CBDC کره جنوبی را برای پرداخت های آفلاین بررسی می کند


این همکاری هر دو طرف را قادر می سازد تا قابلیت های آفلاین CBDC صادر شده توسط بانک مرکزی کره جنوبی را کشف کنند.

غول فناوری سامسونگ الکترونیکس با بانک مرکزی کره جنوبی برای تحقیق در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برای پرداخت های آفلاین همکاری کرده است.

به گزارش رسانه محلی KBS World، در 15 می، بانک مرکزی کره جنوبی – بانک کره (BOK) – و سامسونگ یک یادداشت تفاهم (MoU) برای بررسی CBDC های آفلاین امضا کردند. این همکاری هر دو طرف را قادر می سازد تا قابلیت های آفلاین CBDC صادر شده توسط بانک مرکزی کره جنوبی را کشف کنند.

سامسونگ همچنین در مرحله دوم مطالعه آزمایشی شبیه سازی CBDC 10 ماهه BOK که به CBDC های خرده فروشی می پرداخت، شرکت کرده بود. مرحله اول تحقیقات CBDC BOK عملکردهای اصلی مانند صدور، توزیع و بازخرید CBDC را آزمایش کرد.

سامسونگ الکترونیکس و بانک کره یک یادداشت تفاهم برای تحقیقات CBDC در مورد پرداخت های آفلاین امضا کردند. منبع: samnews24.com

هدف جدیدترین تفاهم نامه، آزمایش پتانسیل CBDC کره جنوبی برای انجام حواله و پرداخت با استفاده از ارتباطات میدانی نزدیک (NFC) در دستگاه های تلفن همراه سامسونگ به جای اینترنت است. وون جون چوی، معاون سامسونگ الکترونیک توضیح داد که این همکاری به غول فناوری اجازه می دهد تا از فناوری امنیتی پیشرفته سامسونگ در فضای ارز دیجیتال استفاده کند. اضافه:

بر اساس همکاری بین این دو شرکت، امیدواریم بتوانیم کمک زیادی به توسعه فناوری CBDC آفلاین جهانی کنیم.

طبق گزارش ها، سامسونگ به عنوان بخشی از این همکاری، گواهینامه سخت افزاری را برای معیارهای مشترک بین المللی امنیت CC (معیارهای مشترک) ‘EAL (سطح تضمین ارزیابی) کلاس 6+’ دریافت کرده است.

مرتبط با: کارشناسان بلاک چین به دنبال کمک دولت برای بازار دارایی دیجیتال هستند

علیرغم علاقه شدید به CBDCها، سامسونگ اخیراً کارمندان خود را از استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی (AI) مانند ChatGPT در تمام دستگاه‌ها و شبکه‌های داخلی متعلق به سامسونگ منع کرده است.

همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده بود، سامسونگ این سیاست را پس از آپلود یک “کد حساس” در پلتفرم توسط یکی از کارمندان اجرا کرد. در یک یادداشت داخلی که به این موضوع پرداخته است، آمده است:

ستاد در حال بررسی اقدامات امنیتی برای ایجاد محیطی امن برای استفاده ایمن از هوش مصنوعی مولد برای افزایش بهره وری و کارایی کارکنان است.

غول های دیگری مانند JPMorgan، Bank of America، Goldman Sachs و Citigroup نیز استفاده از ابزارهای مولد هوش مصنوعی را محدود کرده اند.


نویسنده: Arijit Sarkar

اشتراک گذاری و حمایت

Picture of امیر کرمی

امیر کرمی

کارشناس تولید محتوا و علاقه مند به ارز دیجیتال و دنیای فناوری 😉

دیدگاهتان را بنویسید